Discussie: Divisies
-
@meneer-speksnijder_nl said in Discussie: Divisies:
Het zou fijn zijn als managers de werking van een staffel leren begrijpen. Natuurlijk heeft dit systeem zo zijn gebreken, maar een waterdicht systeem krijg je sowieso niet.
dan vond ik het vorig systeem net iets eerlijker. Ook vooral omdat je toen meer vollere competities kreeg. Dit is in het huidig systeem eigenlijk zo goed als niet interessant vanaf je in een hogere divisie terecht komt. Bekijk gewoon maar de top-100 alleen al
-
@alfonzso_nl192 Ik hoef niet eens te kijken, ik geloof je meteen. Ik kan me ook niet voorstellen dat GB het als een gewenst neveneffect ziet dat er bovenin uitsluitend in lege competities gespeeld wordt. Dit systeem heeft ook zeker zo zijn gebreken, maar dat geldt voor ieder systeem.
Vanuit GB’s perspectief (en dan bedoel ik niet direct het financiële deel, wel indirect) is het wel begrijpelijk dat het tijd was voor een ander systeem. Met de oude MP die altijd mee bleven tellen (ook een hoop seizoenen die nog maar voor 1% meetelden tikken met elkaar aan) was het voor nieuwe users praktisch onmogelijk om de hoogste regionen van de ranking te bereiken. Dat maakt het voor GB/Miniclip lastig om nieuwe users aan de game te binden. En dat vormt dan weer een risico voor de continuïteit van het spel.
Er zijn zeker zaken waar aan gesleuteld mag worden maar dat het oude systeem is afgeschaft is te begrijpen.
-
@meneer-speksnijder_nl said in Discussie: Divisies:
@alfonzso_nl192 Ik hoef niet eens te kijken, ik geloof je meteen. Ik kan me ook niet voorstellen dat GB het als een gewenst neveneffect ziet dat er bovenin uitsluitend in lege competities gespeeld wordt. Dit systeem heeft ook zeker zo zijn gebreken, maar dat geldt voor ieder systeem.
Vanuit GB’s perspectief (en dan bedoel ik niet direct het financiële deel, wel indirect) is het wel begrijpelijk dat het tijd was voor een ander systeem. Met de oude MP die altijd mee bleven tellen (ook een hoop seizoenen die nog maar voor 1% meetelden tikken met elkaar aan) was het voor nieuwe users praktisch onmogelijk om de hoogste regionen van de ranking te bereiken. Dat maakt het voor GB/Miniclip lastig om nieuwe users aan de game te binden. En dat vormt dan weer een risico voor de continuïteit van het spel.
Er zijn zeker zaken waar aan gesleuteld mag worden maar dat het oude systeem is afgeschaft is te begrijpen.
Ze hadden met het oude systeem 2 rangkins. Eentje van het 'afgelopen jaar' en eentje van het totaal. Dat was toch goed opgelost toch?
De oude MP was sowieso beter. Dus dat is niet helemaal waar wat je daar zegt dat het "onmogelijk" was. -
@alfonzso_nl192 De totale ranking stond op je profiel, voor die van het afgelopen jaar moest je je best doen om m te vinden. En uiteindelijk wil iedereen toch dat je op je profiel een goede ranking hebt.
-
@coach-fu_nl said in Discussie: Divisies:
k deed er net geen 13 jaar over - elke dag - om nr.1 van België te worden. Nu gaan jullie dit karakterklassement afschaffen?
Je kan deze rankings toch gewoon naast elkaar laten bestaan.
Het karakter(of volhouders)klassement met de MPtn is net het DNA van je spel & je coreplayers.
Waar is jullie waardering dan tov trouwe klanten?
Grtn - CFUEens!
-
ik had zelfs een medailleaftrek op het einde van de competitie ondanks ik 6 plaatsen hoger gepresteerd heb dan voorop gesteld.
het plezier van het spelen gaat er helemaal uit. -
@1
Richards Bay FC
SouthAfrica
13-1-2023 6 12 - -536bono1111_NL -
Re: Discussie: Divisies
Speel nu bijna 20 jaar, maar ga er nu mee stoppen.- ongelijke puntentelling
2.Beste manager is diegene die het meeste geld investeert.
3.Maak voor die "managers" een aparte liga
Heb nog 2 aflopende accounts en dan ga ik deze game beëindigen.
Voor degene die ermee verder gaan veel s6 en geef niet teveel geld hieraan uit.
grtz
- ongelijke puntentelling
-
@hansbaas_NL IK speel al 15 jaa r osm indien ge geen geld uitgeeft komt ge er niet en dat gaat om honderden euro per jaa r ikzelf heb ook bitcoins en krijg soms gratis maa rgeef er niets aan oud speel voor het plezier vroeger was het intressanter ben wel moderaror van alle vier enheb nog vrienden maar inderdaad het plezier is er uit
-
@hansbaas_NL Zonde dat je stopt na 20 jaar Hans.
De puntentelling is juist eerlijker geworden , daar waar in het verleden je snel teveel punten kreeg, is er momenteel een realistische ranglijst vergelijkbaar met die van de Fifa.
Echter als ik je profiel bekijk was je al nooit een hoogvlieger qua spel dus is het wel heel makkelijk om betalende managers de schuld te geven. Van de 337 uitgespeelde competities ben je maar 30x kampioen geworden. En van de 84! toernooien heb je er maar 2 gewonnen..
Zo heb je in het verleden toen de vorige puntentelling er was slechts 1x meer dan 5.000 punten behaald.Het bewijs dat je als betalende manager beter af bent is dan ook kul. Zelf heb ik er (los van de PSK's vroeger) nooit geld in gestopt en heb ik in de top 100 gestaan en sta ik nu alsnog in de top 500 terwijl ik op een heel laag pitje speel de laatste 1,5jaar).
WinnersCup finales heb ik verloren van teams die niet beter waren maar wel een betere tactiek hadden in die finale.Neemt niet weg dat het jammer is dat een oudgediende gestopt, al raad ik je aan om toch eens een andere tactiek te proberen
-
@L-R-van-kessel_NL dikke zever. nog steeds zijn er genoeg spelers die het klaarspelen om spelers aan te kopen en terug te verkopmen voor meer dan het dubbele. hier is duidelijk manipulatie aan de gang. en als je me niet gelooft wil ik je wel 10 tallen vb geven. en ik speel ook al van 2009
-
@De-blauwfazant_NL klopt niet. k heb Verrati als kapitein van de ploeg en krijg steeds de melding dat ik een ervaren speler moet opstellen
-
@bono1111_NL In mijn eigen competitie maak ik het ook mee dat sommige spelers er 3 dagen opstaan en ik er een nieuw opgezette speler binnen 6uur verkoop.
Pure willekeur.
Je overzicht klopt pas als je een gehele competitie bijhoudt en daarbij alle spelers even frequent spelers op de lijst zetten na een verkoop. Dit gebeurd ook vaak in de CC.
Soms zit het mee soms zit het tegen, net als in het echt.