Iet giet oan!
-
Ijs moet wel flink groeien.
Probleem van de Elfstedentocht is natuurlijk wel dat het leuk is, dus de overheid zal het wel weer verbieden.
-
Het is in de buitenlucht.
Gewoon laten doorgaan.
Wat is het leven waard als je niks meer mag doen wat enigszins ongezond of gevaarlijk is.
Wat een slappe watjessamenleving worden we.
-
Inderdaad laat gewoon doorgaan. Zelf heb ik een gruwelijke hekel aan kou, sneeuw en ijs (behalve als je het kan eten) en ben ik sinds zaterdag al niet meer buiten geweest en heb ik flink gehamsterd afgelopen zaterdag. Maargoed we hoeven niet alles te verbieden waar ik een hekel aan heb.
Sws over hoeveel mensen praten we uberhaupt?
-
Sws heeft de halve bijlmer die niet buiten hoeft te zijn zichzelf vrijwillig geïsoleerd dus dat scheelt vast wel wat in de besmettingen
-
@bringdaruckus_nl De andere helft van de Bijlmer zit gedwongen geïsoleerd in detentie
Ik vermoed dat het toch om bijna 1miljoen Nederlanders gaat met schaatskoorts. In Groningen, Drenthe & Fryslân wonen namelijk al 1,6miljoen mensen. Natuurlijk zijn er nog genoeg liefhebbers uit de rest van het land.
Helaas is er besloten dat er geen marathon NK op natuurijs mag doorgaan. Van mij mag dit in de illegaliteit doorgang gaan vinden.
-
@l-r-van-kessel_nl maar specifiek de elfstedentocht is toch maar voor een klein groepje weggelegd. Betty met 30 kg overgewicht gaat daar toch niet aan meedoen? Die gaat misschien ff een uurtje kijken en weer naar huis
-
@bringdaruckus_nl said in Iet giet oan!:
en ben ik sinds zaterdag al niet meer buiten geweest en heb ik flink gehamsterd afgelopen zaterdag.
haha komop Delano, is toch heerlijk man
-
@sirclitjeslikker_nl said in Iet giet oan!:
@bringdaruckus_nl said in Iet giet oan!:
en ben ik sinds zaterdag al niet meer buiten geweest en heb ik flink gehamsterd afgelopen zaterdag.
haha komop Delano, is toch heerlijk man
NEE, hopen dat we dit minimaal de komende 10 jaar niet mee hoeven te maken. Of ja mag best als ik dan in het buitenland zit. Dan mogen ze hier best een elfstedentocht doen ofzo.
-
ah ja, jij ook weer je zin dit weekend
-
Helaas het ging niet door..Henk Angenent kwam er nog in de buurt door 8 van de 11 steden aan te doen .
Op naar het BBQ weer!