Dotyk Duszy — Chwalimy się!
-
Zapraszam każdego Twórcę, który chcę pochwalić się swoim dziełem, w każdej możliwej dziedzinie, takiej jak np. muzyka, film, grafika, sztuka, modelarstwo, kolekcjonerstwo, poezja, pisarstwo, komiksy itd.
-
Aby zachęcić Was do Chwalenia się, wrzucę parę starych prac. Jedyne, które mi zostały po ataku hakera
Nowa marka samochodów, ale nie wypaliła
-
pressinstitute.eu Ciągle wisi.
-
Do niedawna to logo jeszcze hulało po Warszawie.
-
-
-
-
-
to logo nadal w użytku
-
to też
-
Skoro już nasz mistrz stworzył temat to może i ja coś wrzucę Nie jestem tak świetnym grafikiem jak @Dino-Ligenza, robię to bardziej amatorsko gdy mam wolny czas. Oto kilka dawnych projektów dla m.in. sklepiku kibica Olimpii Elbląg oraz grupy EZF'16.
-
2 plakaty promujące mecz Olimpii dla serwisu kibicowskiego e-olimpia.com
Koncepcja plakatu promującego mecz Olimpii na social media klubowe.
-
Fanowskie projekty koszulek Olimpii Elbląg
-
@Damian_Skinek Dzięki za pochlebstwa, ale nie ma co przesadzać. Patrząc na Twoje projekty i jak wspierasz swój klub, to Tobie należą się Brawa i splendor, a w Olimpii jesteś niekwestionowanym Mistrzem! Czekamy na więcej Twoich dzieł, bo wiem, że „kitrasz” co nieco i to z podwórka OSM
-
@dino-ligenza coś tam zrobiłem dla naszej grupy, ale nie ma co wrzucać wszystkiego od razu
Pierwszymi moimi projektami dla Polish Legends było odświeżenie loga głównej grupy na podstawie już istniejącego, które było zrobione w kreatorze internetowym. Stworzyłem także wersję czarno-złotą na 7-lecie grupy, a także loga dla PLA i PL2, które wyglądem nawiązują do loga głównej grupy.
Kolejnym projektem była koszulka grupowa, czyli pierwsza od lewej. W środku wersja czarno-złota dla członków Hall Of Fame - pełna lista w profilu naszej grupy, można zerknąć wchodząc przez komputer. Po prawej koszulka okazjonalna dla wicemistrza OSM