LFS Cup loting & Discussietopic
- 
Ook in groep 7 is er overtreden:  
- 
Ook in groep 7 is er overtreden:  Nog steeds 4 managers (2 ploegen) niet in Group 8. Wordt er hiervoor nog vervanging gezocht? 
- 
Hoelaat worden we ongeveer uit de league gekickt? 
- 
Richardbodde zit in zijn eentje in competitie 12. 
 Hor kan dit, zijn de anderen er al uit gegooid?
- 
Nog steeds 4 managers (2 ploegen) niet in Group 8. Wordt er hiervoor nog vervanging gezocht? @aurélie-melis_nl wie ontbreekt er? 
- 
Hoelaat worden we ongeveer uit de league gekickt? @mees2006_4_nl Ze zijn ermee bezig 
- 
@aurélie-melis_nl wie ontbreekt er? @wooper_nl group 3 en group 6 
- 
In LFS 4 een overtreding van Team Midfielder van manager 
 nikolas_6856. Aankoop doen voor 00.00 uur. 
- 
Overtreding in groep 3. Transferregel overtreding door Matchenko en Frankies77 (busby babes).  
- 
Overtreding in groep 3. Transferregel overtreding door Matchenko en Frankies77 (busby babes).  @mees2006_4_nl Dit is toegelaten. Je mag een speler onderling verkopen, maar niet terug verkopen aan uw partner. 
- 
@mees2006_4_nl Dit is toegelaten. Je mag een speler onderling verkopen, maar niet terug verkopen aan uw partner. @wooper_nl maar wrm staat er dan bij de strafpunten: "Transferovertreding -100"?. Ik dacht dat dit over de transferregel ging die ook in de KL wordt gebruikt, excuses. 
- 
@wooper_nl maar wrm staat er dan bij de strafpunten: "Transferovertreding -100"?. Ik dacht dat dit over de transferregel ging die ook in de KL wordt gebruikt, excuses. @mees2006_4_nl nvm ik snap 't al 
- 
Vanavond de eerste wedstrijden  
- 
Veel plezier en succes iedereen!!! Moge mooi toernooi worden!  
- 
overtreding in groep 8. Oefenwedstrijd spelen tegen een niet teamgenoot 

- 
Overtreding groep 11 Julian Stam (team attacker) badstuberfeyenoord (Team Defender) De AppieKaravaan 4x onder waarde verkopen       
- 
De eerste tussenstanden  

- 
Overtreding in groep 8. Verkoop speler tegen waarde ipv boven waarde, van team Doctor naar team Security. 

- 
Nieuwe tussenstanden  

- 
Er is toch wel heel wat verandert in de laatste 2-3 rondes zeg.