Special Event: Friends of Wooper
-
@maricja_nl Nog steeds zo spannend?
-
De halve finales in het FOW event zijn gespeeld. Er zijn een paar favorieten gesneuveld, maar desondanks staan er 12 mooie namen in de finale, ook onze eigen @wooper_NL Zal hij op zijn eigen afscheidstoernooi, er met de winst vandoor gaan?
Dit zijn de eindstanden
-
Maandag 29 november zal de finale starten. Dan is dit speciale event voor de Kerst nog klaar.
Wellicht wel iets fijner om met een team minder te manager Kerst te vieren
(En voor het geval er een transfermadness met Kerst is)De finalisten zijn:
@Vundezz_NL
@rosenborg_NL
@thomas-kwant123_NL
@wooper_NL
@zork-angels_NL
@otman2808_NL
@Gizmo69_NL
@tOj2412_NL
@leonin_NL
@pauldiola_NL
@Renkie_NL
@MrMatthews_NLFINALISTEN, GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN DE FINALE
De finale zal worden gespeeld in IJsland
Zaterdag 27 november zal de loting zijn. -
Ik kan de league aanmaken als dat goed is voor de anderen?
-
@wooper_nl prima!
-
@maricja_nl Mis @Alain-Bendeler_NL die toch heel zeker wist dat die t ging halen en waar is @Carphunter79_NL
-
@vundezz_nl Ik moet zeggen dat ik er ook aardig voor stond, maar dan moet je niet een paar dikke nederlagen op rij krijgen op het einde
Zo zie je maar weer, dat ook in een korte competitie het tij snel kan veranderen
-
@maricja_nl ja zonde dacht echt dat jij t wel ging halen..
-
@andy-vanmechelen_NL is dit nou dan maat
-
@thesavador_nl ja vriend had ff teveel slots lopen, liep mijlenver achter met mn selectiewaarde.. Ik kap ook ff met duels en ga alleen nog KL spelen (zodat ik niet weer in div4 moet starten), druk druk druk..
-
@vundezz_nl had idd wel mee moeten doen idd maar netjes man. Succes in de finale ronde @andy-vanmechelen_NL en geen smoesjes Andy of heb je een telefoontje gehad van een belchinees dat zou ook kunne natuurlijk
-
@carphunter79_nl begin nou niet, dadelijk is het weer janken
-
@andy-vanmechelen_nl dat je een jankerd bent is allang bekend . Dus.. geen stress pikkie maar je bent niet de enige hoor op osm die een potje kan janken. Is ook allang bekend dus.. maar jammer pikkie dat je nie door bent. Iedereen heeft wel is druk druk toch???
-
@carphunter79_nl over jankerds gesproken, ik zag toevallig dat je nog eens een poging gaat wagen in de KL, hou het een beetje droog deze keer he Robson.
-
-
Loting Finale
Hi finalisten,
Ik ben jullie nog een loting schuldig
Loting Finale
https://chooserandom.com/groups/eb4930b9-e744-4ad6-a647-6b2fe0925633Teams
Start
Maandag 29 november tussen 21.00 en 22.00 uur.
@wooper_NL heeft aangegeven de competitie aan te willen maken.Finalisten,
@Vundezz_NL
@rosenborg_NL
@thomas-kwant123_NL
@wooper_NL
@zork-angels_NL
@otman2808_NL
@Gizmo69_NL
@tOj2412_NL
@leonin_NL
@pauldiola_NL
@Renkie_NL
@MrMatthews_NLVeel succes
-
Voor iedereen in te vullen:
https://forms.gle/HPMUEBPNyow8piX29
Geef jouw top 3 aan
Graag aangeven voor vrijdag 3 december 23:59 uur -
De league is er inmiddels al even, maar veel succes aan iedereen
Vergeet niet je favorieten aan te geven
-
Hi allen!!
De Finale van FOW is onderweg en uiteraard hadden we ook voor dit event een kleine poll gemaakt.
Wie zijn de favorieten om de finale te winnen?Er zijn een paar managers die met kop en schouders boven iedereen uitsteken, maar de underdogs willen graag de stemmers hun ongelijk bewijzen en het favorieten podium aanvallen.
Het favorieten podium, ziet er als volgt uit:
3e trede
@zork-angels_NL
Deze topmanager van Imperium kon 3 andere managers niet helemaal bijbenen in deze poll, maar wist voor de rest te blijven. 30% van de stemmers, denken dat hij zeker op het podium staat, wanneer deze finale is afgelopen2e trede
@pauldiola_NL & @Renkie_NL
Een gelijk aantal stemmen voor deze 2 managers. 60% van de invullers, denken vrijwel zeker te weten dat deze managers op het podium terecht komen. En dat is zeker niet onterecht.
Pauldiola heeft zijn naam in de top laten vallen en heeft dit jaar met een aantal pormoties de KL1 bereikt. Ook in de CC heeft deze manager bewezen van grote klasse te zijn en men zal er z'n handen aan vol hebben.
Renkie is een naam die al jaren in de top te vinden is. Het getuigt van grote klasse om jaar na jaar en seizoen na seizoen steeds weer een sterk seizoen te draaien. Gaat het even wat minder, dan weet deze manager zichzelf weer terug in het zadel te helpen.1e trede
@wooper_NL
Hij neemt weliswaar afscheid van het spelletje (of hij haalt alvast een 1 april grap uit met ons), maar Wooper wordt gezien als de grote favoriet voor het winnen van zijn eigen afscheidsevent. Uiteraard is het een mooie prestatie als het hem lukt in deze sterke finale. Onze favoriete stafferd, knuffelBelg, Brugge-supporter en nuggetverslaafde, kreeg van 65% zijn/haar stem. -
Matchdays 12/19