OSM WK 2021 - Discussietopic
-
@afca6706_nl said in OSM WK 2021 - Discussietopic:
Het WK is zonder BC compensatie toch?
Ja, het WK is zonder BC compensatie.
-
@timeenennaam_nl said in OSM WK 2021 - Discussietopic:
@meneer-speksnijder_nl
Als die zo graag op de Nederlandse versie spelen, willen ze vast ook graag Nederlands Kampioen worden #okNaast het feit dat het toernooi losstaat van welke taal men spreekt, is dit ook een heel ander toernooi en format dan het NK. Het NK werd altijd door staffleden georganiseerd en het WK wordt vanuit Gamebasics georganiseerd. Het format van dit toernooi is door hen bedacht en deze wijkt daardoor ook af van het format van het NK.
-
en gebruik van bosscoins staat aan gok ik
-
@tim3838_nl 2 berichten boven je staat dat die uit staan
-
@daankaars_nl dankje. ben weer lekker wakker vandaag haha
-
Hoeveelste moet je worden om te plaatsen voor de eindronde?
-
@silvester-j_nl hoezo staat bc compensatie nu aan?!!!!
-
@daankaars_nl said in OSM WK 2021 - Discussietopic:
@silvester-j_nl hoezo staat bc compensatie nu aan?!!!!
Dit is fout gegaan bij het aanmaken en zal hersteld gaan worden.
-
@master-guido_nl said in OSM WK 2021 - Discussietopic:
Hoeveelste moet je worden om te plaatsen voor de eindronde?
Dit is afhankelijk van hoeveel deelnemers zich aanmelden voor het WK.
-
@silvester-j_nl hopelijk wordt het snel hersteld dan
-
@afca6706_nl idd
-
@afca6706_nl said in OSM WK 2021 - Discussietopic:
@silvester-j_nl hopelijk wordt het snel hersteld dan
In alle reeds aangemaakte leagues zou het inmiddels hersteld moeten zijn.
-
@silvester-j_nl nee totaal niet.... zitten er een paar die hebben al 10 transfers gedaan...lijkt mij dat iedereen eruit moet worden gegooid en helemaal opnieuw beginnen?
-
@silvester-j_nl is hersteld ja, maar kijk even bij FRdustin... dit kan toch niet?
-
-
Mijn competitie niet op de juiste instellingen hoor.
-
@vundezz_nl helemaal mee eens.
-
@vundezz_nl En daarbij dat er ook al scouts afgekocht zijn. Jammer dat het zo begint
-
Ook even een berichtje rechtstreek vanuit Gamebasics. Allereerst dank voor dit topic en de input daarop. Helpt ons letterlijk bij het opzetten en fixen van verschillende dingen.
Om iets meer uit te leggen hoe dit nou komt: we hebben eigenlijk geen systeem om competities met afwijkende Tools op grote schaal aan te maken. Onze engine gaat automatisch nieuwe competities aanmaken nadat er een bepaald aantal managers in een competitie zit. Deze automatisch gegenereerde competities vallen echter terug op de default Tools.
Enerzijds een fout van ons, anderzijds zijn dit helaas de beperkingen waarmee we te dealen hebben, zelfs bij een gamebedrijf ;).
We gaan ons best doen om handmatig de competities op de juiste Tools te zetten. Naast dat dat veel werk is is het ook foutgevoelig dus ik kan helaas niks beloven.
Nogmaals dank en we gaan ons best doen om er alsnog een geslaagd WK van te maken.
-
@harry-poon Dus de managers die er al duizenden en duizenden BC's tegen aan hebben gegooid komen er mee weg? die hebben dan een toernooi lang voordeel! Lijkt me niet echt de bedoeling en is dan niet echt een "eerlijk" wk...... #jammer