Fifa/Fut 22
-
Wie spelen er hier 'actief' FIFA/FUT?
Nog mensen verslaafd aan WL naast dat er trouw OSM wordt gespeeld?
Zelf heb ik de game op de releasedatum in huis gekregen, echter kan ik mijzelf nooit langer vermaken dan 2 á 3 potjes te spelen om vervolgens weer genezen te zijn voor een paar dagen.
Dat terwijl ik in mijn tienerjaren makkelijk 15 potjes achter elkaar kon spelen. (Al was FIFA nog lang niet zo uitgebreid zoals het nu is).Dus wie heeft hier al een selectie met Gullit/Maldini of Daglish?
-
ik ben met jou
-
@l-r-van-kessel_nl Beetje hetzelfde hier. Toen ik 13, 14 was moest ik altijd van te voren sparen om op de releasedatum de nieuwe fifa te kopen en speelde ik het echt helemaal kapot.
Nu koop ik een PS5 omdat het kan en heb ik nauwelijks tijd om erop te spelen.
Doe alleen online seizoenen en is leuk om te spelen als er mensen over de vloer zijn. FUT trekt mij niet zo. Vind het juist het leukst om met 4 - 4,5 sterrenteams te spelen zoals Ajax en Inter die ook hun beperkingen kennen.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Fifa/Fut 22:
Doe alleen online seizoenen en is leuk om te spelen als er mensen over de vloer zijn. FUT trekt mij niet zo. Vind het juist het leukst om met 4 - 4,5 sterrenteams te spelen zoals Ajax en Inter die ook hun beperkingen kennen.
En al is de tijd er wel, ben ik al snel verzadigd. Ik herken mij ook in het spelen van seizoenen met 'mindere' teams.
Elke keer tegen Liverpool,Bayern,City te spelen is vrij saai.
Standaard pak ik daar ook altijd Ajax en wat andere clubs die rond de 3/4 * zitten.Ik had vroeger echt 0,0 met FUT. Nu nog steeds niet al teveel behalve het handelen met de kaarten. Ik geef er 0 euro extra aan uit, maar kom in mijn voetbalteam toch een paar gasten tegen die er echt serieus geld aan uitgeven en die dan nog een minder team hebben weten te verzamelen dan dat mij is gelukt met 0 effort . Al hou ik daar meestal na 1,5maand na de release ook weer mee op.
Grote plus is wel de verandering in de carriere dit jaar, al ben ik nog niet verder gekomen dan alleen het ontwikkelen van mijn eigen club.
-
@l-r-van-kessel_nl Ach, het is natuurlijk goed dat we nu een hoop andere dingen te doen hebben.
Als ik zie hoeveel beter die spellen zijn dan fifa 09 of call of duty MW2 ben ik wel jaloers op de jeugd van nu
-
@sirclitjeslikker_nl Op het gebied van games wel..echter konden 'wij' op 13 jarige leeftijd gewoon stappen, makkelijker alcohol drinken, feesten en genieten zonder dat alles op Superdudes/hyves werd geplaatst.
Het mes snijdt aan 2 kanten, al kent de jeugd het fenomeen : Memory Card van 8mb ook niet om je save te maken