Loting MoneyEvent
-
@master-guido_nl Hoe bedoel je?
-
@wooper_nl Nou net als dat er het KL forum is of het discussietopic voor het FMS, is er niet het money event forum. Om dingen met elkaar te bespreken, info over hoe het hierna verder gaat dat soort zaken
-
Oh kan je gewoon hier doen.
-
W wooper_NL unpinned this topic on
-
RottierSK en MrCDUND worden beiden uit het toernooi gezet. Losings worden niet getolereerd in een individueel toernooi.
Indien beide spelers op een promotieplek staan, dan zullen de nummers 5 en 6 deze plekken innemen.
-
@wooper_nl daar gaan we weer….Ik word een beetje schijtziek van die naaipraktijken hierzo! Net Als hoe jullie ons proberen te naaien met CC. Ik heb geen losing gespeeld. Ik heb wel 5 gele basisspelers rust gegeven
moet ik die dan opstellen???
Als je dat nou eerst eens zou checken en hoor en wederhoor toepast.. maar nee het is alweer besloten door woopertje, als we niet in jouw theekransje zitten en heel de dag flauwe dansende aardappels sturen via WA dan moeten we t er maar weer mee doen toch?
Ik moet van 2 andere personen horen wat jij tegen hen zegt over mij via whatsapp…..knap hoor ik hoop dat je trots op jezelf bent. Een echte onpartijdige moderator ben je. Fijne avond -
@mrcdund_nl Ik krijg de screenshots van 6 verschillende spelers waar duidelijk te zien is dat dit een losing was.
Ik begrijp dat je spelers wil laten rusten, maar een 3e keeper opstellen (rating 86) terwijl je 2 keepers van 100+ hebt (rating108 en 109) is overdreven. Dat 1 keeper vermoeid was, dat hebben we gezien, maar uw andere keeper, daar was niks mis mee.
Er is een groepsapp aangemaakt waar iedere speler in zit/zat. Daar hebben we gecommuniceerd.
-
@mrcdund_nl De aardappel is onschuldig, waarom haal je hem erbij?
-
@thomas-kwant123_nl precies laat de aardappel met rust!
-
@wooper_nl ik heb nooit een uitnodiging gekregen terwijl ik mij wel ervoor had aangemeld?
-
Wanneer is de volgende ronde?
-
@master-guido_nl Vreemd. De mod heeft me laten weten dat iedereen z'n uitnodiging gekregen heeft.
-
De eerste ronde is voorbij.
Proficiat aan alle deelnemers die doorgaan naar de halve finale ronde.Groep 1
Groep 2
Groep 3
Groep 4
-
Groep 5
Groep 6
-
Loting volgende ronde
Deelnemers
Je7oonN
Aurélie Melis
Renkie
RenatoDordrecht
FC Collection
OfficialSem
Ricketfooser
Picolino1
Martijn FC
Nondenberry
Master Guido
Roytjuh2
Joost The Best Lol
Jordevjad
Mestreech07022017
Pauldiola
JurgenFerraz
Holland65plus
Maricja
Zaufman
3LPr0fess0r
Machiko
Mootje010_7
Leonin -
**De start is op dinsdag 15 februari tussen 21.00 en 21.30
Moderator groep 1: 3LPr0fess0r
Moderator groep 2: Maricja** -
@wooper_nl nee nooit iets gehoord. Geen bericht gehad of iets dergelijks op OSM
-
@master-guido_nl Maar je hebt de eerste ronde toch gespeeld? Je gaat zelf door. Ik snap niet echt wat het probleem is?
-
Ah er is een miscommunicatie. Ik bedoelde dat ik voor de appgroep nooit ben uitgenodigd of iets erover gehoord heb terwijl ik mij wel daarvoor had aangemeld
-
@master-guido_nl aha, kan je je nummer even doorgeven via pm?
-
@wooper_nl Yes done