Koeman terug als bondscoach!
-
Wat mij beftreft eind goed al goed toch?
Beste optie voor nu en ik snap ook zijn keuze van toendertijd wel. Ondanks dat het voor hem, Oranje en Barcelona niet goed uitpakte
-
@patje-miltie_nl Ik vind het maar niks.
Koeman heeft het naar mijn ogen gewoonweg niet, ik ben ook benieuwd welke clausule hij nu weer in zijn contract heeft staan.
Bosz zou indien hij het wilt in mijn ogen de beste optie of Alfred Schreuder.
Voor de verandering ben ik ook van mening dat er vanuit het buitenland gekeken mag worden naar een BC (Laudrup, McClaren).
-
@l-r-van-kessel_nl Bosz is volgens mij nog gebonden aan een contract bij Lyon?
Een buitenlandse trainer zou inderdaad ook een keer kunnen hoewel ik geen fan ben van de door jouw genoemde namen..
-
@patje-miltie_nl Bosz zit voorlopig nog vast aan Lyon al zijn zijn resultaten niet om over naar huis te schrijven daar.
Buitenlandse namen had ik eerlijk gezegd ook weinig andere ideeën op dit moment, aan wie zat jij zelf te denken? (Even los van Guardiola die iedereen wel zou wensen).
-
@l-r-van-kessel_nl Ik zou ook echt geen Buitenlandse (beschikbare) trainer weten als ik heel eerlijk ben...
-
Guardiola is tevens genoemd bij de Goddelijke Kanaries , dat is qua bondscoachschap toch wel het summum om daar ooit BC van te mogen worden.
-
Toevallig kwam ik Ronald afgelopen vrijdag tegen bij Excelsior. Hij was er omdat zijn zoon tegenwoordig bij Telstar keept.
Hij stond even bij ons aan de tafel een drankje te doen. Al verbaas ik mij dan altijd weer om de mensen(volwassenen) die hem vragen om op de foto te mogen. Kinderen zijn een uitzondering maar die zie je nauwelijks op de business.
Al kwam hij bij ons aan tafel staan omdat iemand hem verwarde met Mario Been, die had even niet door dat het Ronald Koeman was, zelfs niet toen hij zich aan haar voorstelde als Ronald -
@l-r-van-kessel_nl hahaha mooi verhaal!
-