GoodFellas: Café
-
Welkom in ons Café!
-
@gna-gna-gna_NL Hoi Carlo.
-
Hey Gianni.
-
Jammer dat wij niet in aanmerking komen, hadden toch één van de actiefste forums. Dan hier maar spammen. Nog gefeliciteerd met de battle winst trouwens, nog geen tijd gehad om te feliciteren!
-
Wacht even, zijn wij nu gewoon ons crewforum kwijt? ......
-
@Marcelientje_NL Nee Marcel. Die staat onderaan het overzicht. Alleen dat is nu helemaal intern geworden. Bepaalde crews mogen hier een café topic openen.
-
@Marcelientje_NL Je kan er nog bij via Crewranking -> OFF -> Crewforum. Maar dit zal over een paar weken verwijderd worden. Je krijgt hier ook een intern forum. Maar deze zal niet voor andere crews te zien zijn.
-
@MartijnFC_NL
Was een mooie battle naar wat ik hoorde! -
Effe zoeken dan. Ik ben Marc, dat zou jij, @MartijnFC_NL toch wel moeten weten, jij figuur
-
@gna-gna-gna_NL Klopt, helaas persoonlijk niet al te best. #lol
-
@Sam-08_NL Doe je ogen dicht.
-
@Marcelientje_NL Weet ik, maar vind Marcel leuker klinken.
-
@Marcelientje_NL Voor ons ben je en blijf je marcel<3
-
@MartijnFC_NL Chef.. 'mention' mijn dan even op ons crewforum dan. Ik snap er geen hol van.
En nu kan ik als nieuwe user niet snel achter elkaar posten? Jezus... 'nieuwe user'..
-
@Marcelientje_NL Heeft met reputation te maken, stoorde me er ook al aan haha. Je moet 3 reputation hebben, dus iedereen moet elkaar ff upvoten.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Maar dan kan je ook lager gaan als andere disliken?
-
@Furrax_NL ja haha
-
Kun je ook automatisch elke post van sjan een -1 geven? #lol (#werktniet)
wtf, 6 miljoen smileys...