GoodFellas: Crewcompetitie
- 
@dave-jansen_nl wanneer weer een spam avondje? Dan doe ik es gezellig mee  
- 
@dave-jansen_nl wanneer weer een spam avondje? Dan doe ik es gezellig mee  @maricja_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: @dave-jansen_nl wanneer weer een spam avondje? Dan doe ik es gezellig mee  hahaha dinsdag ofzo nadat ik iedereen heb uitgenodigd voor het NK 
- 
@maricja_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: @dave-jansen_nl wanneer weer een spam avondje? Dan doe ik es gezellig mee  hahaha dinsdag ofzo nadat ik iedereen heb uitgenodigd voor het NK @dave-jansen_nl Dan zorg dat ik present ben  
- 
Ac Milan is lekker bezig, tijd dat de diesel warm is gedraaid en nu volgas door naar plek 1 @dave-jansen_nl Doe maar rustig aan, genoeg wedstrijden nog :thumbsup_tone1: 
- 
Topper vanavond Dave! Kijken of je in kan lopen  
- 
Topper vanavond Dave! Kijken of je in kan lopen  @doeliero_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: Topper vanavond Dave! Kijken of je in kan lopen  als je 424 doet gaat dat vast wel lukken hahaha 
- 
@doeliero_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: Topper vanavond Dave! Kijken of je in kan lopen  als je 424 doet gaat dat vast wel lukken hahaha @dave-jansen_nl Dat wordt een beetje lastig gezien de spiten, wordt een 442B volgas!! 
- 
Ik ga binnenkort eens meedoen. 
- 
Ik ga binnenkort eens meedoen. @furrax_nl Lijkt me leuk! :thumbsup_tone1: 
- 
@doeliero_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: Topper vanavond Dave! Kijken of je in kan lopen  als je 424 doet gaat dat vast wel lukken hahaha @dave-jansen_nl Shit heb me vergist, is toch een 451 geworden noodgedwongen  
- 
@dave-jansen_nl Shit heb me vergist, is toch een 451 geworden noodgedwongen  @doeliero_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: @dave-jansen_nl Shit heb me vergist, is toch een 451 geworden noodgedwongen  Congratz het heeft gewerkt 
- 
@doeliero_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: @dave-jansen_nl Shit heb me vergist, is toch een 451 geworden noodgedwongen  Congratz het heeft gewerkt @dave-jansen_nl Thanks mattie!! :flag_it: :flag_it: :flag_it: 
- 
Gefeliciteerd met de titel @Doeliero_NL en @YarynneL_NL met de beker, meteen je eerste prijs al binnen als nieuwe GoodFella 
- 
Loting GoodFellas crewcompetitie   @twstift_NL @a-touch-of-magic_nl @ronaldinho-No-10_NL @PieterPacolet_NL @nick-gelein_nl @Genious18_NL @rauulx @kingzrx_NL 
- 
Ver- en aankoopoverzicht:  
- 
Sheetstand:  DS indeling: 

- 
Sheetstand:  DS indeling: 

- 
@mrtgll33 said in GoodFellas: Crewcompetitie: @robbiebb_nl Ik wil me bij de andere competitie aansluiten. Vertel me Rob. For NL Account  Next season starts 21 January  
- 
Ver- en aankoopoverzicht:  @robbiebb_nl said in GoodFellas: Crewcompetitie: Ver- en aankoopoverzicht:  valt nu net weg, dus ff uppen