GoodFellas: Crewcompetitie
-
Kan het nog? Deze voorspelling is werkelijk uit de lucht komen vallen..
Kampioen: Powershot Stef
Bekerwinnaar: Memphis United
Sheetwinnaar: Braamsie -
@Robbiebb_NL bedankt. Erg mooie statistieken ook met die BK en Scout aankopen erbij
-
@Doeliero_NL ja zat hem ernog bij
-
Thanks voor het vertrouwen iedereen. Vooralsnog kan ik de verwachtingen nog niet helemaal waarmaken, maar gelukkig hebben we nog even te gaan #lol
-
Barnsley (gna gna gna) - Wolverhampton Wanderers (Braamsie)
Dave 1-1
Kyrill 1-2
Remco 0-0
Carlo 0-1
Alex 0-0 -
Verrassende koploper voor als nog xD
-
Verrassend maar zeker niet onterecht!
-
@Memphis-United_NL Haha ja ik laat ook wat punten liggen, maar komt goed!
-
Barnsley (gna gna gna) - Wolverhampton Wanderers (Braamsie)
Dave 1-1
Kyrill 1-2
Remco 0-0
Carlo 0-1
Alex 0-0
Stef 0-0 -
Ik weet dat het pas begonnen is, maar ik hou een account vrij voor de volgende editie
-
@maricja_NL We spelen nu een 24team comp, laatste speelronde op 23 januari, dus je kan zelf nog een 18/20 comp spelen. Maar staat genoteerd #ok
-
Leeds - Newcastle even gelijkspelen vanavond :thumbsup_tone2:
-
@Rubber890_NL Ze hebben jouw instructies keurig opgevolgd
-
Iedereen hello van nu af aan, kiezen we de beste gevechten manager van je eigen land in de laatste 16 ronden. Het stemmen zal doorgaan totdat de strijd voorbij is. We wachten op uw deelname, kunt u stemmen op de onderstaande link.
-
@Robbiebb_NL thnx voor de datum. Maar ergens komt het me nu niet verkeerd uit dat ik dan ff een account minder gebruik hihi
-
@Memphis-United_NL zal nog wat meer instructies gaan noemen dan
-
Gisteren dan eindelijk de Guus Geluk achievement binnen door een winst op mijn hoofdaccount.
Lekker schema heb ik hier in de crewcompa. De komende 3 dagen achtereenvolgens tegen de 3 teams met veruit de hoogste teamwaardes
-
@MikevanderHilst_NL Te doen toch?