Special Event: CC Summer
-
LINE-UPS
*Moderators
De moderators van de leagues staan in het ROOD weergegeven.
De competities dienen aangemaakt te worden tussen 21:30 en 22:30 uur vanavond, waarna iedereen zich kan storten op de invites.Instellingen league
De league settings zijn hetzelfde als in de regulier CC.
Enkel dan een ander competitie voor CC Summer: Community League SPoules en line-ups
-
@maricja_NL kun je contact met me opnemen? Ik heb de laatste manager voor je
-
@jofferde_nl Mochten jullie nog een manager zoeken dan kan er iemand van ons nog meedoen.
-
@afca6706_nl het laatste team is inmiddels vol heb ik begrepen. Dus niet meer nodig dacht ik @maricja_NL
-
@jofferde_nl Ik heb nog wel separaat om bevestigingen gevraagd, om zeker te zijn.
Moet er nog eentje duidelijk hebben -
@maricja_nl oke anders heeft @AFCA6706_NL nog iemand zo te lezen
-
@jofferde_nl Het team is compleet. Ik zal het overzicht aanvullen
@jofferde_NL @AFCA6706_NL @lennart-dewilde_NL @thomas-kwant123_NL Dank voor het meedenken en aanvullen
We zijn ons nog wel aan het beramen voor een teamnaam
-
@maricja_nl die had Thomas Kwant toch al voor jullie verzonnen?
-
@jofferde_nl Staat ie straks een beetje voor paal als wij boven hem eindigen
-
Poule 4 zal tussen 21:30 en 21:45 aangemaakt worden
-
Poule 4 is aangemaakt en de invites zijn eruit
-
Overtreding. Poule 2. Speler gekocht voor 00:00 u.
Little Minion -
Moet jij niet naar bed? Of zit je op te letten met stokjes in je ogen of er fouten komen?
-
@little-minion_nl is toch een regel die je onderrand wel kent, niks tegen jofferde hij meld gewoon je fout.
MVG
-
@niekpro2005_60_nl niks aan de hand fout is fout was gewoon te vroeg dacht dat het al 12 uur was kan gebeuren mensen maken fouten wilde gewoon me antwoord geven
-
@little-minion_nl said in Special Event: CC Summer:
Moet jij niet naar bed? Of zit je op te letten met stokjes in je ogen of er fouten komen?
Ik was bij het concert van The Rolling Stones. Nu thuis. Welterusten
-
Hoi hoi allen,
Laten we het wel vriendelijk houden
Overtredingen kunnen gemaakt worden en daar zijn regels voor opgesteld, dus no worries.
Tja, en soms zijn we allemaal eens een beetje abuis. Dat maakt ons menselijk, niet?Btw, standen incoming nu ik nog niet gesmolten ben van de hitte
-
Let op: de poulewinnaars spelen een finale
-
-
@dennis-hijkoop_nl Dit gifje is episch