CC 55: Tussenstanden
-
@waterhoen19_NL said in CC 55: Tussenstanden:
@Renkie_NL said in CC 55: Tussenstanden:
Volgens mij was de straf 2x 250 en niet meer dan dat. Wil je jullie punten dan ook natellen? En ook jullie strafpunten meenemen uiteraard! Hrt is wel zo eerlijk om te weten hoe het er nu exact voorstaat, 1 dag voor het einde.
Bedankt alvast!Ik weet zeker dat de straffen x de competitiecoëfficiënt worden gedaan. Was in de oorspronkelijk sheet namelijk niet het geval, vandaar dat ik het had nagevraagd toen wij ineens 375 punten minder hadden ipv 250. Zowel onze straf als jullie 2 straffen zijn dus 375 per straf.
Neem verder aan dat Mike of de CS het vanavond wel zullen corrigeren.
Competitie: Champions League
Overtreding: Speler Kondogbia 2 maal binnen de crew verhandeld.
Van Inter naar Pescara en van Pescara naar Udinese
Overtreder: Imperium
Crew: Imperium
Straf: 250 strafpuntenGeen 375 punten dus. Gewoon nog 1 wedstrijddag en morgen zal de beslissing vallen.
-
De tweede straf voor Imperium was nog niet verwerkt in de sheet, na de 1e straf heb ik van de crewstaff een bericht gehad om deze in de sheet te verwerken. Ik was nog op officieel bericht van de crewstaff aan het wachten om deze tweede straf in de sheet te verwerken.
De straf -250 die ingevuld wordt heeft op de sheet inderdaad een grotere uitwerking in verband met de coefficient. De straf voor Imperium is in de sheet op Inter in mindering gebracht. Zonder straf heeft Inter 1943 punten, wanneer er -500 als straf wordt ingevuld komt het puntentotaal op 1193, dus totaal 750 punten in mindering.
Tussenstand CL (42/43)
- Kanarifuglene......................13200
- GoodFellas...........................11078
- Looking for Silverware.........10583
- OSM Striker Ultras.................9495
- Imperium................................8760
Deze stand is inclusief de bekerpunten, straf van -250 voor OSU en straf van -500 voor Imperium (Effectief op sheet dus 375 en 750) @Christiano-Mengelaldo_NL @Robbiebb_NL indien dit niet juist is ivm de straffen dan pas ik deze aan, dan krijgt Imperium 250 punten extra en OSU 125.
-
Score overzicht per manager
-
Resultaten bekertoernooi vanaf kwartfinale
-
@coachmaster7_NL said in CC 55: Tussenstanden:
De tweede straf voor Imperium was nog niet verwerkt in de sheet, na de 1e straf heb ik van de crewstaff een bericht gehad om deze in de sheet te verwerken. Ik was nog op officieel bericht van de crewstaff aan het wachten om deze tweede straf in de sheet te verwerken.
De straf -250 die ingevuld wordt heeft op de sheet inderdaad een grotere uitwerking in verband met de coefficient. De straf voor Imperium is in de sheet op Inter in mindering gebracht. Zonder straf heeft Inter 1943 punten, wanneer er -500 als straf wordt ingevuld komt het puntentotaal op 1193, dus totaal 750 punten in mindering.
Tussenstand CL (42/43)
- Kanarifuglene......................13200
- GoodFellas...........................11078
- Looking for Silverware.........10583
- OSM Striker Ultras.................9495
- Imperium................................8760
Deze stand is inclusief de bekerpunten, straf van -250 voor OSU en straf van -500 voor Imperium (Effectief op sheet dus 375 en 750) @Christiano-Mengelaldo_NL @Robbiebb_NL indien dit niet juist is ivm de straffen dan pas ik deze aan, dan krijgt Imperium 250 punten extra en OSU 125.
Daar komen jullie dan erg laat mee, op de laatste wedstrijddag. Al onze moeite voor niks om op het laatst nog terug te kunnen vechten voor behoud.
-
Volgens mij was de straf 2x 250 en niet meer dan dat. Wil je jullie punten dan ook natellen? En ook jullie strafpunten meenemen uiteraard! Hrt is wel zo eerlijk om te weten hoe het er nu exact voorstaat, 1 dag voor het einde.
Bedankt alvast!Ik weet zeker dat de straffen x de competitiecoëfficiënt worden gedaan. Was in de oorspronkelijk sheet namelijk niet het geval, vandaar dat ik het had nagevraagd toen wij ineens 375 punten minder hadden ipv 250. Zowel onze straf als jullie 2 straffen zijn dus 375 per straf.
Neem verder aan dat Mike of de CS het vanavond wel zullen corrigeren.
Competitie: Champions League
Overtreding: Speler Kondogbia 2 maal binnen de crew verhandeld.
Van Inter naar Pescara en van Pescara naar Udinese
Overtreder: Imperium
Crew: Imperium
Straf: 250 strafpuntenGeen 375 punten dus. Gewoon nog 1 wedstrijddag en morgen zal de beslissing vallen.
Er is toch niet voor niks een straffen topic CC aangemaakt waarin de straffen vermeld staan. Dat hier niet de volledige minpunten in staan, is misleidende informatie. Het gaat er mij niet meer om of we degraderen of niet, maar wel dat er duidelijke informatie versterkt wordt. Dat er nog onduidelijkheid bestaat op de laatste speeldag hierover is merkwaardig te noemen.
-
Letterlijke instructies uit mijn mail: "Straffen pas toekennen nadat je een pm van de crewstaff hebt ontvangen." Dit is de reden dat ik hiermee heb gewacht. Overigens is de straf ook pas recent uitgesproken, het is niet dat deze al vanaf het begin van de crewcup openstaat.
Vind persoonlijk sowieso dat als je in de crewcup meespeelt je moeite moet doen tot het einde, maar dat geheel ter zijde.
-
Ik ga er overigens van uit dat de strafpunten niet met de coefficient vermenigvuldigd horen te worden, en dat dit dus een fout in het excel bestand is. In dat geval zou je 'slechts 125' extra strafpunten krijgen (van 375 naar 500)
-
@coachmaster7_NL said in CC 55: Tussenstanden:
Letterlijke instructies uit mijn mail: "Straffen pas toekennen nadat je een pm van de crewstaff hebt ontvangen." Dit is de reden dat ik hiermee heb gewacht. Overigens is de straf ook pas recent uitgesproken, het is niet dat deze al vanaf het begin van de crewcup openstaat.
Vind persoonlijk sowieso dat als je in de crewcup meespeelt je moeite moet doen tot het einde, maar dat geheel ter zijde.
Ik beschuldig jou niet. Laat ik dat even duidelijk aangeven, bij deze dan.
Een straf recent uitspreken kan niet, wijzigen tijdens een competitie. Hierin kun je dus een crew benadelen. Dat overkomt ons nu.
Wij strijden altijd tot de laatste seconde, maar waren uiteraard wel aan het rekenen geblazen. -
Los van feit degradatie of niet. Straffen staan idd in Straftopic als 2x -250. Dus dan coefficientie toepassen is je reinste onzin. Dan had de crewstaf dat al bij de straffen zelf moeten vermelden. Neem coach ook niks kwalijk maar de 2e straf was nu 48 uur bekend en ze hadden veel eerder PM naar hem moeten sturen.
Dat Reidar en Hesse zonder strafpunten en na uitsluiting weer terug mogen deelnemen is een farce. Icarus/Joost is voor het zelfde door Dennis/Flougle92 voor onbepaalde tijd geband. KL had rest van seizoen met 2 man en 2 CPU moeten afmaken. Je gaat niet onder hoog gedraaf die uitsluiting toepassen om ze vervolgens weer toe te laten. -
Tussenstand EL (42/43):
Just Relax 11610
OSM Striker Pro Squad 11448
BeNeCrew 8910
Online Football Federation 7866
S.V. Oikos Nomos 3642 -
@Glennevire_NL Je maakt jezelf een beetje belachelijk met deze commentaren. Dat je vindt dat in de straffen de coëfficiënt van de competitie al doorberekend had moeten zijn, daar kan ik nog wel inkomen. Al gebeurt dit al jaren op deze manier, dus begrijp niet helemaal dat je juist nu hier een ophef over besluit te maken.
Dat je dan vervolgens onze 'uitsluiting' erbij haalt is daadwerkelijk lachwekkend. Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om je in te lezen in hetgeen er gebeurd is, dan was je ook tot de conclusie gekomen dat de Crew Staff te haastig te werk is gegaan in deze. Daarvoor is zij ook door het stof gegaan en daarmee is de kous af. Als jij het er kennelijk om onduidelijke redenen niet mee eens bent, dan had je dat 3 weken geleden moeten aankaarten en niet nu nog eens met een slap verweer komen waarom wij uitgesloten hadden moeten blijven. Ongeacht de situatie met Icarus90, staat het als een paal boven water dat het terugdraaien van de straf in ons geval de enige juiste beslissing was.
-
@Reidar-Vågnes_NL
Ik heb niks tegen jou en je broer, laat dat vooropstellen. Ja ik heb me ingelezen...Ik heb er ook over geappt toen met Robbie. Hij zei dat ik t moest laten rusten en dat ze het "niet zomaar en voor niks hebben gedaan" En de crewstaf is door het stof gegaan? :') Hoe en waar dan volgens jou? Ze hebben EN in dit topic en in discussie topic NIKS over gepost. Geen excuses naar jullie in een topic hier en ook niks openbaar dat ze fout hebben gemaakt. Dus door het stof gaan? Nee. Als jullie onterecht zouden zijn uitgesloten eerst heeft de Crewstaf fouten gemaakt. Nu is het meer "iedereen is gaan lopen klagen" dus draaien we het maar terug -
@Glennevire_NL Kan me voorstellen dat het voor een buitenstaander lastig te volgen is. Misschien een idee dat je net als tijdens het incident (richting Robbie) ook nu gewoon een PM stuurt naar de betrokkenen. In plaats van een hoop ongefundeerde aannamens
On-topic:
Veel succes Imperium. Zal spannend worden (zelfs een redelijke kans op een gelijkspel), dus ben benieuwd -
-
@Glennevire_NL Kan me voorstellen dat het voor een buitenstaander lastig te volgen is. Misschien een idee dat je net als tijdens het incident (richting Robbie) ook nu gewoon een PM stuurt naar de betrokkenen. In plaats van een hoop ongefundeerde aannamens
On-topic:
Veel succes Imperium. Zal spannend worden (zelfs een redelijke kans op een gelijkspel), dus ben benieuwdJullie ook succes! De bal blijft rond!
-
@Glennevire_NL Dat is persoonlijk gebeurd via WhatsApp. Laat ik het zo stellen, als er daadwerkelijk voldoende aanwijzingen waren geweest om de straf te handhaven dan ga ik er vanuit dat dit ook zeer zeker was gebeurd. Echter, na de uitleg van onze kant kon niet anders dan worden geconcludeerd dan dat de straf moest worden teruggedraaid. Achteraf gezien had er natuurlijk eerst hoor en wederhoor toegepast mogen worden, dat had in de eerste plaats al een hoop drama kunnen doen voorkomen.
-
De situatie waar wij in gekomen zijn hebben we compleet zelf gecreeërd door 2x een straf op te lopen en een slechte tweede seizoenshelft.
Wij als team (Raymond, Patrick, Jeroen en ik) hebben er de hele competitie alles aan gedaan om erin te blijven. Benieuwd naar de eindstand maar heb het vermoeden dat onze eindsprint net te laat kwam.
Alle andere deelnemers bedankt voor een spannend seizoen! -
Eindstand EL (43/43):
Just Relax 11856
OSM Striker Pro Squad 11712
BeNeCrew 8382
Online Football Federation 8094
S.V. Oikos Nomos 3696 -
Pfoe, het werd nog even spannend maar hij is binnen