Community awards 2022
-
Beste managers,
De laatste competities en events zijn eraan begonnen voor dit jaar.
Voor OSM hield het echter in dat er in dit jaar een hoop nieuwe managers zijn bijgekomen, evenals managers die allang gestopt waren met OSM en de handschoen weer hebben opgepakt om een vervolg aan hun OSM-carrière te geven. Ook in de community zijn er een hoop actieve managers en crew bijgekomen die duels zijn gaan spelen en mee zijn gaan doen in de Crew Cup, de KL League en de crewduels.
Er zijn dus een hoop managers geweest die elkaar via OSM hebben leren kennen en via dit online-spelletje een band hebben opgebouwd. Aangezien wij maar al te graag zien gebeuren dat managers elkaar in OSM opzoeken, zal er een oud concept uit de kast worden gehaald om managers eens per jaar nog eens extra te verenigen. Dit willen wij doen door middel van het organiseren van de Community Awards.
In het kort houdt het in dat jij je mening geeft over welke managers en crew het meeste indruk hebben gemaakt in het jaar 2022 en dus verdienen om in aanmerking te komen voor een prijs in de OSM community.
Bij de Community Awards zullen de onderstaande categorieën van toepassing zijn:
Individueel:
- Beste manager: welke manager heeft in 2022 individueel de beste prestaties geleverd?
- Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2022?
- Beste comeback: wie is in 2022 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
- Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
- Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
- Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
OSM:
- Beste OSM-moment van 2022: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2022?
Er kan een paar weken lang gediscussieerd worden op een nette manier welke manager of crew bij welke categorie in aanmerking komt voor een prijs en/of er nog andere subcategorieën moeten worden toegevoegd vanaf het moment dat er gestemd kan worden.
Er zal een formulier opgesteld worden op basis van de meest voorkomende antwoorden. Nadien volgt er een stemronde.
-
W wooper_NL locked this topic on
-
W wooper_NL pinned this topic on
-
Overzicht events 2022
De KL league
Op basis van de eindsheets zijn er een paar namen die meermaals voorkomen.FC Opa: Winnaar ranking 2021, 1 keer sheetwinst en 2 top 3 noteringen
Dennis Hijkoop: 2 keer sheetwinst en 4 top 3 noteringen
Joost the best lol: 1 keer sheetwinst en 2 top 3 noteringen
Pauldiola: 1 keer sheetwinst
Jopie1313: 2 top 3 noteringen
Appeldoorntje: 2 top 3 noteringenDe Crew Cup
Golden Glory: 2 keer winnaar van de Champions league + 3 top 3 noteringen
Onlinefootballfederation: 1 keer winnaar + 3 top 3 noteringen
Rise Up: 1 keer winnaar + 3 top 3 noteringen
The Fifth Element: 1 keer winnaar + 2 top 3 noteringenNCK
Finaleronde: Imperium - The Fifth Element
FMS
Winnaar: Golden Glory
Money League
Top3
Joost the best lol
Nondenberry
PauldiolaSummer Cup
Julien Charron
Pauldiola
Joost the best lol
A touch of magic -
W wooper_NL unlocked this topic on
-
Individueel:
Beste manager: Dennis Hijkoop (op basis van geposte results)
Beste opkomende manager: Jules Winnfield (op basis van geposte results)
Beste comeback: geen idee (ken geen terugkeerder)
Volgend jaar beter award: ikzelf? (zeker niet mijn beste OSM jaar ooit)Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory (op basis van geposte results)
Duel-crew van het jaar: Moneyball (47 duels (op moment van posten), maar 2 losses)
Beste opkomende crew in 2022: Moneyball (binnen een jaar in de top 100 en climbing)OSM:
Beste OSM-moment van 2022: al die geweldige events van tegenwoordig, samen met de geweldige cheat-packs (sarcastisch natuurlijk)
Wat ik mis is een soort van Gouden Windei of Loden Leeuw, dus wat is het het slechtste van OSM in 2022. Wellicht suggereert mijn antwoord hierboven al wat naar
-
@wooper_NL Misschien sowieso instellen dat we met zijn allen niet onze eigen crew, of crewgenoten aanleveren?
Zo'n event vind ik mooi, maar om allemaal onze vriendjes aan te leveren, en eigen crews. Dan gaat het zijn doel voorbij ben ik van mening.
Hierbij in ieder geval mijn verdienden:
Beste Manager: @pauldiola_NL en @Joost-the-best-lol_NL
Beste opkomende manager: @niekpro2005_60_NL en @JulesWinnfield_NL
Beste comeback: Geef me nog wat tijd....
Volgend jaar beter: @Ottieman123_NL vanwege zijn KL downfall en @Holland65plus_NL verwacht ik veel meer van volgend jaar.Crewcup van het jaar: Rise Up, een kleine crew in de duels, maar keer op keer weer top presterend in de CC
Duel crew van het jaar: Kanarifuglene en TOZ
Beste opkomende crew: Mighty ducks en The V ElementBeste OSM moment: Introductie friendly battles en het NK
-
Individueel:
• Beste manager:
Voor mij is dat 1 manager. Ene Joost the best lol.. en waarom? Lees het hieronder:
-Crewcup CL 2x gewonnen, waarvan 1x kampioen-Cc summer gewonnen
-Fms gewonnen, waarvan 1x kampioen
-Kl sheet gewonnen, kampioen, beker
-Moneyevent gewonnen
-Nck 3x kampioen met laagste ds7
• Beste opkomende manager: laat ik open
• Beste comeback: was wooper niet gestopt en daarna weer teruggekomen??
• Volgend jaar beter award: rudi.. omdat hij zich in 2023 weer kan inschrijcen voor KL.. dan gaat hij knallen met transfers.. MVG
Crews:
• Crew Cup-crew van het jaar: GOLDEN GLORY.. zoals hierboven genoemd hebben ze 2x de CL gewonnen. Daarnaast jammer dat FMS nergens genoemd wordt, want die heeft GG ook gewonnen
• Duel-crew van het jaar: kunnen 2 crews zijn. Kanaris en ToZ..
• Beste opkomende crew in 2022: laat ik open
OSM:
• Beste OSM-moment van 2022: voor mij persoonlijk met gg2 vanuit de cc eredivisie promoveren naar de eredivisie en vanuit daar meteen naar de EL. Daarnaast sowieso elke crewcup die ik speel vind ik helemaal top.
-
Beste manager: Zork Angels , Renkie
Best opkomende manager : Rudiclaeys (ondanks zijn schorsingen)
Beste comeback: Wooper (die zich weer vol inzet voor het spelletje,kwam erachter dat ie buiten osm weinig vrienden had
Volgend jaar beter award: Cosa Nostra ( Jammer van zon goede crew die ineens wegvallen.
Crewcup crew van het jaar: Kanarifuglene ( in korte tijd naar het hoogste niveau
Duelcrew van het jaar: Kanarifuglene ( overduidelijk!)
Best opkomende crew: was dit jaar dus Kanarifuglene
Slechste osm moment van 2022: die verschrikkelijke updates elke keer die ons spelletje aardig verpesten. En de vierde man die vrolijk een paar crews omzeep helpte . En zelfs same vision nu in handen heeft. Das wel heel slecht hoormvg
-
Beste Manager: Dennis Hijkoop
Beste opkomende manager: Ikzelf haha nee uhh Jules Winnfield.
Beste Comeback: Kom ik nog op terug maar voor nu zeg ik Wooper
Volgend jaar beter award: Rudi (MVG) na zijn KL Schorsing kan het alleen maar beter wordenCrew Cup Crew van het jaar Kanarifugulene na al de snelle promoties
Duel Crew van het jaar Imperium
Beste opkomende Crew by far The V Element ( binnen korte periode top 20)Beste OSM Moment van 2022: Al de leuke KL Competities
-
@Carphunter79_NL dank u wel , trouwens heb maar 1 schorsing kl.MVG
-
Individueel:
Beste manager: Joost the best lol / Dennis HijkoopBeste opkomende manager: Nondenberry. Heeft in heel 2022 geen slecht duel gedraaid bij ons en top presteert in FMS & Money league. Bij Talents of Zlatan inmiddels uitgegroeid tot een van de sterkhouders.
Beste comeback: Wooper
Volgend jaar beter award: Rudiclaes (Michael van Gerwen fanclub)
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
GoldenGlory. In mijn ogen vrij simpel als je de Champions League het meeste wint afgelopen jaar.Ook Kanarifuglene heeft het super gedaan in de cc met volgens mij (bijna) alleen maar promoties? Weet niet of iemand dit kan bevestigen.
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Kanarifuglene en denk wij TOZBeste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene en DeltaOSM:
Beste OSM-moment van 2022: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2022?
De NCK en NK waren een leuke toevoeging dit jaar. Verder wil ik bij deze iedereen bedanken die dit jaar weer de verschillende events en/of competities georganiseerd heeft. Zonder jullie was dit spelletje echt geen zak aan geweest! -
Bedankt voor de stemmen, mannen! Maar ik ken er twee die het volgens mij veel meer verdienen dan de voorlaatste van KL2. Ik wil een paar mensen toevoegen aan de reeds genoemden:
Individueel:
Beste manager: Ik denk dat de namen al genoemd zijn.
Beste opkomende manager: Niekpro2005 en Rickk6, die met mij zijn opgestaan van KL5 en een veel beter figuur slaan dan ik.
Volgend jaar beter award: Daankaars, die van Delta een top 10 crew maakte. (Ik hoop dat je volgend jaar weer op je oude sterkte bent, man!)Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: geen idee, man^^
Duel-crew van het jaar: Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: MoneyballOSM:
Beste OSM-moment van 2022: Behalve de reeds genoemde: De CC Summer Editie (Niet alleen vanwege de teamnamen. Dank je Maris)
-
Beste Manager: @Joost-the-best-lol_NL
Beste opkomende manager: /
Volgend jaar beter:/Crewcup van het jaar: Golden Glory
Duel crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew: /Beste OSM moment: NK
-
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2022 individueel de beste prestaties geleverd? Gezien z'n naam meerdere keren voorkomt in het lijstje en GG de meeste CC winst heeft stem ik voor Joost the best lolBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2022? Julien Charron
Beste comeback: wie is in 2022 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze? Kan er maar één zijn: Woopertje
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen? Eerlijk gezegd weet ik niet wie, maar heb zelf geen best jaar gehad. Dus: RísingStar dan maar
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Door de stormachtige klim naar de CC CL: KanarifugleneDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Zelfde geldt als bij CC, ook hier een mega klim naar de top: Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Door bovenstaande redenen: Kanarifuglene
OSM:
Beste OSM-moment van 2022: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2022? NCK omdat het een eigen georganiseerde evenement was -
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2022 individueel de beste prestaties geleverd? Dat zijn voor mij @Dennis-Hijkoop_NL en @pauldiola_NL met daarbij een lichte voorkeur voor Dennis want van Paul win ik altijd vrij gemakkelijkBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2022? Zonder twijfel Julien Charron Ik mocht met hem, Pauldiola en Touch of Magic samen de CC Summer editie spelen, waarin Julien 2x kampioen werd. Verder heeft hij ook in vrijwel elke competitie zijn doelstelling gehaald dit jaar.
Beste comeback: wie is in 2022 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze? Dit vind ik een lastige, mijn stem gaat uit naar mijn crewgenoot @ch1LLWAVE_NL Hij is na een pauze sinds augustus 2021 dit jaar weer actief begonnen met spelen en heeft zich meteen omhoog geknokt van KL4 naar KL1 door ieder seizoen te promoveren. Ik hoop dat hij nu gaat schitteren in de CC EL.
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen? @Ottieman123_NL heeft volgens mij nog nooit een puntje tegen mij gepakt, ik wil hem daarom heel veel succes wensen voor het aankomende jaar!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Golden Glory vanwege de meeste CC CL winsten.Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Talents of Zlatan en Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Kanarifuglene en Delta NL
OSM:
Beste OSM-moment van 2022: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2022? Ik wil vooral @maricja_NL en @woopertje bedanken voor alle inzet het afgelopen jaar, de community kan niet zonder jullie! -
kan veel beter volgend jaar KL niet mijn onverdiende schorsing
voor de rest NIEMAND -
Helaas de laatste jaren volg ik dit niet meer zo. Vroeger was het wel een discussie met 100 pagina's en meer wat de awards betreft. Gekke tijden als je het met nu vergelijkt.
-
Beste Manager: @Joost-the-best-lol_NL
Beste opkomende manager: /
Volgend jaar beter: GamebasicsCrewcup-crew van het jaar: Golden Glory
Duel crew van het jaar: Talents of Zlatan
Beste opkomende crew: /
Beste OSM moment: Wooper's en Maricja's tomeloze inzet voor de crewwereld. -
Individueel:
Beste manager: Dennis Hijkoop/Joost the best lol/Pauldiola/Fc Opa/Zork Angels/Thomas Kwant123Beste opkomende manager: Laurent_1933/Julien Charron/The Great G
Beste comeback: Kanarifuglene
Volgend jaar beter award: Het osm pack van 4,99 Euro
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Golden Glory & KanarifugleneDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Talents of Zlatan & Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Kanarifuglene/The Fifth Element/Delta NL
OSM:
Beste OSM-moment van 2022: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2022? Risingstar en Kanarifuglene die enkele mooie events organiseren -
Individueel:
Beste Manager: @Joost-the-best-lol_NL @Dennis-Hijkoop_NL en uiteraard de GOAT @zork-angels_NLBest opkomende manager: @Dhr Budding @De heer JDK @ch1LLWAVE
Beste comeback: @ch1LLWAVE, @Tony_m
Volgend jaar beter award: ongetwijfeld @andyvanmechelen. Hij is gestopt dit jaar, maar iedereen ziet je volgend jaar natuurlijk graag terug.
Crews:
Crewcup: Golden GloryDuelteam van het jaar: Kanarifuglene en Imperium
Best opkomende crew: Kanarifuglene
OSM
Beste OSM moment: NCK en NK
En voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt een dikke pluim en veel dank!
-
Individueel:
Beste manager: Dennis Hijkoop/Joost the best lol/LoquicoBeste opkomende manager:
Beste comeback: Kanarifuglene
Volgend jaar beter award: Puntenverdeling verlies/winst
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Golden Glory & KanarifugleneDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Talents of Zlatan & Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Kanarifuglene/The Fifth Element
OSM:
Beste OSM-moment van 2022: Nieuwe features en dank aan een ieder die alle inspanningen hiervoor maken! -
Individueel:
Beste manager:joost de best lulBeste opkomende manager: @Rudiclaeys_NL voor z,n ongeëvenaarde hattricks hier op het forum.
Beste comeback: @McWilliam_NL @Frits-van-Turenhout_NL @wooper_NL
Volgend jaar beter award: wederom @Rudiclaeys_NL hopelijk verkoopt hij volgend jaar beter!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Golden GloryDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Talents of Zlatan & Kanarifuglene
Beste opkomende crew in 2022: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
De kanaries.OSM:
Beste OSM-moment van 2022: dat het osm management er nog steeds niet in geslaagd is (ondanks verwoede pogingen, om het spel te verzieken) mij te laten stoppen met dit spel.