Loting crew kampioenschappen 2023
-
@wooper_NL
Uitnodigingen verstuurd New Revolution - Art of Soccer -
- Kanarifuglene vs Moneyball (verkeerde teamkeuze Moneyball)
- De Musketiers vs Azzurri (verkeerde teamkeuze Azzurri)
Beslissing VAR
- Restart binnen 4 dagen (als ik niet de mogelijkheid krijg om de competities te resetten).
Moneyball en Azzurri zullen de competities opnieuw moeten aanmaken.
-
Hoe moeilijk is het om een correct team te kiezen?
-
Na de simulatie kunnen de crews die nog niet begonnen zijn met het CK ontslag nemen.
Moneyball en Azzurri zullen de competities opnieuw aanmaken en iedereen uitnodigen.
-
Waar kan je overtredingen melden?
-
@HarrieBOAZ_NL In het tussenstanden topic.
-
@wooper_NL dank u
-
@wooper_NL uitnodigingen verstuurd naar Kanarifuglene
-
Van onze spelende Kanaries begrijp ik dat de competitie instellingen waarmee de league gestart is, niet kloppen.
Graag bevestiging hiervan. Zou zonde zijn want dit levert wederom strafpunten op.Dan zit er weinig anders op dan weer 4 dagen wachten en dat dan Kanarifuglene de league gaat aanmaken.
Graag uitsluitsel hoe nu verder.
-
@Frits-van-Turenhout_NL er is ergens iets mis gegaan, Wooper is hiervan op de hoogte en er is nauw contact met GB hierover.
Het is op dit moment een raadsel wat er is mis gegaan omdat ik de instellingen heb opgevolgd zoals beschreven, dus we tasten op dit moment in het duister.Mocht er niets aan gedaan kunnen worden, accepteren wij het verlies en krijgen jullie dus de overwinning.
Onze excuses voor het chaotische verloop van onze CK, zoals gezegd dit laatste is voor ons op dit moment ook een raadsel, neemt niet weg dat het voor jullie enorm vervelend is. -
@Huggie-Bear_NL
verlies lijkt me wel zeer extreem. Ik denk dat het eerder richting strafpunten gaat. Maarja een duel starten met strafpunten is natuurlijk ook niet echt motiverend -
@Gilles-Brunelos_NL heeft niet persé te maken met de strafpunten, vooral ook met het feit dat het tijdsgewijs dan zo uit de pas gaat lopen met de rest.
-
Als dat duel tussen jullie niet meer gespeeld wordt en er gewoon een verlies wordt aangerekend, lijkt dat redelijk oneerlijk tegenover de andere 2 ploegen in jullie poule. Ik zou zeggen, stel het 4 dagen uit en speel die wedstrijd gewoon.
-
@Gilles-Brunelos_NL Nou lijkt mij prima hoor. Wij kunnen alle hulp gebruiken.
-
@Gilles-Brunelos_NL said in Loting crew kampioenschappen 2023:
Als dat duel tussen jullie niet meer gespeeld wordt en er gewoon een verlies wordt aangerekend, lijkt dat redelijk oneerlijk tegenover de andere 2 ploegen in jullie poule. Ik zou zeggen, stel het 4 dagen uit en speel die wedstrijd gewoon.
Beste Gilles, er wordt hard gewerkt aan een goede oplossing. Wees gerust.
Hou jij je nou bezig met je eigen Duel in plaats van invloed willen uitoefenen op andere zaken
-
Waarschijnlijk zal het duel vanavond starten. De beide partijen zijn in overleg met elkaar.
-
@Frits-van-Turenhout_NL said in Loting crew kampioenschappen 2023:
@Gilles-Brunelos_NL said in Loting crew kampioenschappen 2023:
Beste Gilles, er wordt hard gewerkt aan een goede oplossing. Wees gerust.
> Hou jij je nou bezig met je eigen Duel in plaats van invloed willen uitoefenen op andere zaken
Wat zeg jij nou?
-
Beste Gilles, stel je een vraag of ben je pissed off?
Mag allebei, echt geen probleem.
Waar het mij even om ging is dat het een issue betreft tussen Moneyball en Kanarifuglene. Er zijn bij 2 starts diverse fouten voorgevallen door welke reden dan ook. Heel vervelend voor beide crews en de voortgang van het toernooi. Onderling en ook in samenspraak met Mathieu zijn we druk bezig een passende oplossing te vinden. Passend voor beide crews en zoveel mogelijk in de geest van de sportiviteit en redelijkheid. En dat dat echt goed gaat komen. Dan helpt het niet als iemand van buitenaf zich ermee gaat bemoeien, hoe goed bedoeld ongetwijfeld dan ook.Niks meer niks minder, echt niet.
-
@Frits-van-Turenhout_NL
Beste Frits,Waarom zou ik pissed zijn?
Ik stel idd een vraag want ik snap niet van waar jouw reactie komt.
Jij valt me aan met het bericht "hou je bezig met je eigen duel".
Terwijl ik niet snap wat er precies fout werd gezegd van mijn kant.Met vriendelijke groet,
Gilles