Ik ga het opgeven ...
-
Ik ben een speler, sinds heel lang. Niet altijd even intensief, maar met ups en downs.
Nu was ik terug vol goeie moed begonnen. Maar ... Ik er nu echt de brui aan geven. Zonder investeren van veel geld, geraak je hier geen meter meer vooruit. Ik begrijp niet dat na 3 speeldagen, mijn mede-managers over ploegen beschikken met allemaal Europese topspelers, ... in de eerste klasse in België ...
Het "spel" wordt zoals in real life: des te meer je investeert, des te meer win je. Het draait niet meer om goed management, gewoon om geld.
Ik speel dit seizoen nog uit, op mijn manier, maar daarna stopt het ...
Echt jammer. Ik denk vaak terug naar de tijd dat iedereen met gelijke middelen speelde ...
-
@Flippoman_NL Ik snap je, maar het is niet altijd zo. Heb je FC Chelsea gezien laatste tijd? Veel investeren is niet altijd 100% winnen. Ze verliezen nog steeds meer dan dat ze moeten winnen. Het draait allemaal om een goeie tactiek te vinden.
-
@Lotzzy_0_NL Dat klopt wel enigszins, ik bedoel, ik volg u wel enigszins.
Maar met een tactiek waar ik vroeger altijd goed mee scoorde, geraak ik geen meter vooruit tegen tegenstanders wiens gemiddelde rating veel hoger is. En dat is wat frustrerend.
En ja, het klopt wel: je kan speler kopen, proberen voor veel meer te verkopen, en zo blijven herhalen tot je goeie spelers hebt. Dat begrijp ik wel, en pas ik ook toe.
Maar mij lukt het niet om na 3 speeldagen een wereldteam samengesteld te krijgen op die manier.
En dat vind ik jammer aan het spel vandaag de dag.
Ik zou veel liever hebben dat er een "lidmaatschap" bijdrage wordt gevraagd, voor iedereen dezelfde. En dan daarna iedereen binnen de game met gelijke wapens spelen ...
-
@Flippoman_NL Helemaal mee eens met je! Mooi uitgelegd. Zelf maak ik ook zorgen over de toekomst van dit spel, het is voor nu leuk, maar dat gevoel wat jij nu hebt zal ik vroeg of laat ook krijgen >_<;;
De tijden van een 3 soorten lidmaatschap was geweldig! -
@Flippoman_NL klopt helemaal. ik speel elke dag en investeer ook redelijk. hoe sommigen hun ploeg op zeer korte tijd met de beste spelers bijeenkrijgen is frusterend. het transferbeleid is helemaal shit. in mijn huidige competitie zijn er bij 1 en dezelfde manager zeker verkopen van spelers in 1 ronde. en het argument dat je het max niet kan vragen klopt langs geen kanten (was een antwoord aan mij) ik zie spelers die 25milj waard zijn verkocht worden voor 70milj. ik heb momenteel een speler op transfer staan al 5 dagen zonder resultaat ! frusterend.
-
@bono1111_NL Zover ik het begrepen heb kan je wel max vragen, maar je hebt wel enige RNG geluk nodig van de OSM Engine. Maar dat zijn ook meestal spelers die heel riskant hun team managen, maar als het lukt dan betaalt dat uit in hele grote sommen ingame geld
Zo heb ik net iemand gezien in de competitie een 36 jarige Neuer (96) gekocht en 1 uur later voor max verkocht. Like wtf =_=;;
-
@Flippoman_NL zorg dat je altijd 4 man te koop hebt dan is het easy peasy om nieuwe te kopen johhhhh
-
@Lotzzy_0_NL dikke zever!
-
This post is deleted!
-