Cupfighter Missie
-
Hallo!
Ik wil graag verder met het superleuke event Cupfighter Missie (Italië) maar heb geen vrij slot. Mijn vragen:
- Is er slechts 1 kans om deel te nemen aan elk van de 6 bekerfinales of komen er meerdere kansen?
- Als je geen vrije slots hebt, is er dan een mogelijkheid om toch bij het league/toernooi-overzicht te komen waar je een competitie kan kiezen (en bijv kan zien hoeveel voorbereidingsdagen het nog duurt voor een competitie begint)?
- Kortom: Als ik de Cupfighter Missie wil voortzetten maar geen vrij slot heb, is dan de enige mogelijkheid ergens ontslag te nemen om zo een vrij slot te creëren?
Bvd!
DrBanaan -
Hoi,
- Dit soort events duren vaak maar een paar dagen, dus binnen die dagen heb je de tijd om er aan deel te nemen. Hoe vaak je aan het event meedoet binnen die periode is volledig aan jou. Je kan dus alle vier je clubslots voor dit soort events gebruiken.
- Zoals bij elke competitie geldt, zal je een vrij clubslot moet hebben om daar aan deel te nemen. Heb je geen slot vrij, dan zal je dus ergens ontslag moeten nemen of wachten totdat dat slot vrij komt.
- Mochten al je clubslots bezet zijn, dan kan je via de webversie bij de 'actieve leagues'-pagina zien hoe ver alle lopende competities op de diverse servers zijn gevorderd.
https://www.onlinesoccermanager.nl/ActiveLeagues
-
@FC-Eddie_NL Dank!!
-
@FC-Eddie_NL Sorry, nog 1 vraag: Hoe neem ik ontslag? Ik dacht dat dit bij 'Club' -> 'Bestuur' kon, maar de competitie (toernooi) waar ik ontslag wil nemen (Europa Vrouwen 2022) heeft geen 'Bestuur'
-
In toernooien is het niet mogelijk om ontslag te nemen. Je kunt een toernooi pas verlaten als je bent uitgeschakeld. En bij gewone competities kun je pas ontslag nemen als je minimaal één wedstrijd hebt gespeeld.