Gastspelers voor crewcompetities gezocht
-
In dit topic kan je je crewcompetitie promoten als je er nog gastspelers voor zoekt.
Per competitie graag 1x promoten en enkel onderstaande gegevens neerzetten:Crew:
Land:
Startdatum:
Competitiesettings (TK, timers etc):
Loten/vrije teamkeuze: -
Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
Land: Servie
Startdatum: 29-01-2017
Competitiesettings: CC settings & TK mag.
Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze. -
Crew: Online Football Federation
Land: Nostalgische Competitie B
Startdatum: 20-2-2017
Competitiesettings: NK Settings, oftewel: geen transfers, geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuze (Alle teams en doelstellingen zijn exact gelijk)Edit: De competitie zit inmiddels vol!
-
Crew: Nake's Fantastic Soccer Crew
Land: Zweden
Startdatum: 08-03-2017
Competitiesettings: CC settings & TK mag.
Loten/vrije teamkeuze : Vrije Teamkeuze.Dus wil je meedoen stuur mij een pm of meld je aan bij de competitie van alweer het 115e Seizoen NFSC Crewcompetitie.
Mvg Triple 444
-
Land: Noorwegen
Startdatum: 22-03-2017 (VB1)
Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeLeuk land om mee te pakken voor de wereldkaart. Graag mij even een bericht sturen als je mee wil doen, want dan zal ik je een uitnodiging sturen.
-
Land: Noorwegen
Startdatum: 22-03-2017 (VB1)
Competitiesettings: Geen timers, geen clubkas compensatie, geen trainingskampen en geen oefenwedstrijden.
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeLeuk land om mee te pakken voor de wereldkaart. Graag mij even een bericht sturen als je mee wil doen, want dan zal ik je een uitnodiging sturen.
@Silvester-J_NL
Doe je hiervoor al Nostalgie zonder transfers doe je nu weer GEEN transfers?
Ik doe niet mee maar vinden jullie dat zelf wel leuk 2x achter elkaar GEEN transfers? -
@Silvester-J_NL
Doe je hiervoor al Nostalgie zonder transfers doe je nu weer GEEN transfers?
Ik doe niet mee maar vinden jullie dat zelf wel leuk 2x achter elkaar GEEN transfers?@Glennevire_NL Transfers staan wel aan, denk foutje van Silvester in de post
-
Land: Griekenland
Startdatum: Eind deze week
Loten/vrije teamkeuze: Vrije teamkeuzeGraag even een PM richting mij zodat ik je kan inviten voor onze crewcompetitie.
-
@marcelenpatrick14_NL Niet echt een unieke naam voor je crew he
-
Land: Zweden (afhankelijk aantal deelnemers)
Startdatum: Donderdag
Loten/vrije teamkeuze: LotingNog ca 2 plekken vrij
Graag even een PM richting mij zodat ik (of ander crewmember) je kan inviten voor onze crewcompetitie.