Nieuwe ideeën
-
Wellicht al vaker gepost, maar de volgendet twee ideeën wil ik hier graag delen:
1. Tactiek opslaan
Met kleine clubs, zoals ik nu met Brighton, pas je je tactiek aan op de tegenstander. De ene keer speel je verdedigend tegen clubs als Manchester City, de volgende wedstrijd speel je aanvallend 4-3-3 tegen Brentford. Je tactiek pas je hier ook op aan, zoals 'Opbouw van achteruit' of 'Over de vleugels'. Het zou handig zijn als je deze instellingen kunt opslaan, zodat je op wedstrijddagen makkelijk kunt switchen. Dus dat je voortaan 2 tactieken kunt opslaan en daar kunt tussen schakelen. En voor het verdienmodel, tegen betaling van coins kun je meer tactieken opslaan per club.2. Bieden met spelers
Graag wil ik een speler kopen van Liverpool (computer). Echter wordt zelfs het hoogste bod niet geacepteerd. Meer dan dat kan ik niemand bieden. Is het uitvoerbaar om, net als in FIFA, een speler erbij aan te bieden. Dat verhoogt het bod/de waarde en de kans om de speler te krijgen.
Dan bied je de maximale waarde + een speler. De waarde van de speler is gelijk aan zijn transferwaarde. -