Vragen over transfers
-
Hallo moderators,
Ik zit momenteel in een Winners Cup waar ik op basis van de selectiewaarde een vrij lage kans heb om deze te winnen. Ik heb twee jonge keepers en zou graag om betere spelers te kunnen kopen de wat minder goede willen verkopen. Gezien de hoge waarde denk ik niet dat hij door de engine gekocht zal worden, maar dat weet ik niet zeker. Wat is de maximum (transfer)waarde waar de engine een speler voor kan kopen?
Aangezien ik niet verwacht dat de engine deze speler zal kopen, heb ik gekeken naar de andere teams. Ik heb een aantal teams gezien waar mijn tweede keeper een mogelijke versterking zou kunnen zijn. Is het toegestaan om deze spelers een persoonlijk bericht te sturen met de aanbieding van mijn tweede keeper, of is dat het niet? Ik wil natuurlijk voorkomen dat ik onbewust de regels overtreed.
Alvast dank voor de reactie en een fijn paasweekend!
Bas Douma
-
Hoi Bas, bedankt voor je geduld.
Er is geen einde aan de verkoopsprijs van spelers het is alleen lastiger voordat er één wordt verkocht aan de engine.
Uiteraard mag je een bericht sturen naar de andere managers met je prijs, al kan je je keeper dan net zo goed voor die prijs op de transferlijst zetten.
Heb je je keeper inmiddels al verkocht?
-
Geen reactie meer. Topic gesloten.
-