Duels
-
Is het geen idee om duels evenveel voorbereidingsdagen te geven zoals de rest van de competities? 1 dag is heel weinig vind ik.
-
En duelpunten vermelden in het profiel van de manager zou ook een leuke update zijn!
-
This post is deleted!
-
Hey Erwin, we betalen je genoeg in Just Relax. Zet eens wat vaart erachter of ik ben genoodzaakt stappen te ondernemen. @FC Eddie
-
6 maanden later...
-
Schaf dit hele forum zijn af.
-
Waarom überhaupt deze vraag? ik heb jou nog nooit zien bouwen dus voorbereiding maakt niet uit.
Duels zijn juist op deze competitieve manier ingesteld zodat niet iedereen op zijn gemakje kan bouwen, gewoon aan de bak dus
Duelpunten vermelden in het profiel van de manager (op PC) ben ik wel een voorstander van, alle mogelijke profiel info die er te vinden is moet je zelf maar bijeen zoeken vanaf gsm en pc.
-
@patser_NL Gatachterlijke opmerking... Alsof ik voor mezelf spreek... Het zou gewoon veel makkelijker zijn voor iedereen...
-
En zoals ik al vaker zei ik probeer te bouwen maar je hebt altijd noobs die er veel meer geld insteken zoals in de KL etc. Aan die zooi doe ik dus niet mee.
-
Was vanuit mij gewoon een gezonde dosis kritiek, fijne dag.
-
@patser_NL Sommige managers kunnen niet op een dag al het begin bouwen. Niet iedereen kan dat. Vandaar mijn vraag en voor iedereen gericht en niet enkel omdat ik niet kan bouwen.
-
je hebt in principe gewoon 48 uur voorbereiding, licht afhankelijk van wanneer de tegenstander gevonden is, ik vind het ruim voldoende. 2x scout is 32uur dus kun je in speelronde 1 al makkelijk aan natiobonus zitten toch ?
-
Klopt. Dat lukt me wel maar als er niet genoeg verkocht is en dus weinig geld beschikbaar is of je hebt mindere spelers die minder opbrengen. Het is me toch te krap en er zijn er nog die er zo over denken.
-
En ik speel dan liever met een hogere doelstelling als ik mag kiezen in duels.
-
Voorlopig is het niet aan de orde, maar fijn dat je het kenbaar maakt.
-