Post je seizoensresultaten
-
This post is deleted!
-
@Bartje-Bergkamp_NL
Laten we inderdaad wat meer positief zijn over dergelijke posts. Het gaat hier nog altijd om een spel waarin mensen graag ook hun resultaten willen delen, daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om. Dat het je niet interesseert prima, maar post dan gewoon niet.Ik heb trouwens paar dagen geleden mijn seizoen afgesloten met 18 punten voorsprong op nummer 2. Ik kwam terecht op plek 101 van de ranglijst.:rofl: Beetje jammer van die achievement, en BC's en natuurlijk het feit dat ik dan ook eindelijk kon zeggen dat ik de top 100 had bereikt.
-
Lekker bezig Jip. Positief bekijken, als je nu een goed seizoen draait sta je er dik in
-
Het topic is best een leuk idee. Kan me herinneren dat er op het vorige forum ook zo'n topic was.
Gewoon lekker je resultaten posten. Denk alleen dat het gewoon wat meer bekendheid nodig heeft
-
Omdat ik het nu toevallig zag staan
Opvallend resultaat: 1-0 verlies bij Utrecht uit (enige verloren wedstrijd) en 1-1 bij PEC Zwolle.
-
7-0 is nog best zakelijk hihi
-
Ik denk dat een kampioenschap met Feyenoord opmerkelijker is dan die 7-0 overwinning
-
@Silvester-J_NL
Laten we hopen dat dit eind Mei niet meer het geval is -
Wat zijn leuke teams?
-
Welke competities trekken nog een beetje mensen, uit zichzelf? Met 6-7 mensen een competitie is nou niet echt spannend
-
Volgens mij zijn Engeland en Nederland ver uit de populairste competities en de enige die uit zichzelf redelijk vol lopen.
Voor alle andere competities raad ik altijd aan zelf wat uitnodigen te versturen en het evt te promoten hier op het forum ^
Door de wereldkaart achievement zijn gelukkig ook de minder bekende competities altijd wel in trek bij een gedeelte van de managers.
-
Ik heb afgelopen seizoenen in egypte en turkije gespeeld en daar zaten minimaal 10 mensen, dus er zijn gelukkig nog wel een aantal competities die vollopen!
-
@Furrax_NL Ik speel zelf gewoon veel in de Nederlandse competities met lage ds. Miss een optie? Veel actieve managers ook in deze competities, terwijl je weinig moeite hoeft te doen.
-
@maricja_NL Prima.
-
Vandaag zijn alle 4 de competities in de 4 slots die ik ter beschikking heb ten einde gekomen, dus hierbij mijn seizoensresultaten
Slot 1: Ado Den Haag
Met Ado begon het seizoen redelijk zwaar, met hier en daar een paar gelijke speen (4 in totaal) en door penalties in de kwartfinale door Utrecht uitgeschakeld in de beker. 3 dagen geleden was de kampioenswedstrijd: PSV-ADO. Ik won uiteindelijk (door trainingskamp) met 5-0, waardoor ik naar mijn mening een geslaagd seizoen kon afsluiten.Slot 2: Feyenoord
Met Feyenoord zat het vanaf dag 1 al goed. Alhoewel ik aan het begin wat stroef liep qua doelsaldo ten opzichte van Ajax, ging het naarmate de competitie vorderde steeds beter. Uiteindelijk maar 1 nederlaag geleden, 1-0 tegen FC Twente (trainingskamp tegen). De beker erbij is een extra leuk gevoel, omdat ik hiermee mijn eerste triple prize seizoen heb gered (Doelstelling, kampioen en beker)Slot 3: Go Ahead Eagles
Naar mijn mening was Go Ahead de club waarmee het het moeilijkste was om goed te presteren in de competitie. Met meteen een nederlaag tegen groningen in de 1e wedstrijd, liepen bij mij de gemoederen al hoog op. Maar naarmate mijn selectie steeds sterker werd, werden de resultaten ook steeds beter. Als hoogtepunt dit seizoen: Ajax 2x verslaan, zowel in de competitie, als in de Kwartfinale van de beker, waarna ik uiteindelijk op de 3e plaats kon eindigen (met een net wat beter doelsaldo dan Groningen) en de beker kon pakken. Hiermee zeg ik ook vaarwel en hopelijk tot volgend jaar tegen Go Ahead EaglesTen slotte Slot 4: Vitesse
Vitesse begon ook voor mij zeer stroef aan de competitie, met 2 gelijke spelen en 1x verlies na 10 wedstrijden. Na deze 10 wedstrijden zijn er door mij in totaal nog 5 punten gemorst (3-1 tegen Feyenoord en 1-1 tegen PSV), waardoor PSV op dat moment ver genoeg kon uitlopen om het kampioenschap veilig te kunnen stellen, maar waardoor ik wel op een solide 2e plaats kon eindigen. Toen kwam er de bekerfinale, die ik met spanning (en een trainingskamp) tegemoet ging. PSV (die ook een trainingskamp gebruikte) moest verslagen worden. Dat werd het uiteindelijk ook: 1-4 voor Vitesse. Hiermee was deze competitie ook zeer geslaagd, waardoor ik met een tevreden gevoel terugkijk op dit seizoenDit was alweer het einde van mijn 1e seizoen als manager op OSM. Ik kan met gepaste trots terugkijken op dit seizoen, omdat ik aardig wat successen heb kunnen bereiken. Op naar morgen, wanneer voor mij het 2e seizoen van OSM begint
-
Strakke post hoor.
Prima resultaten en toch ook wel aardig wat MP binnen.https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/15361/kanarifuglene-inschrijftopic-kl-leagues-seizoen-4-2017/43 Wellicht wat voor jou.
-
@MikevanderHilst_NL Bedankt voor het compliment, wordt altijd gewaardeerd
Wat houdt de inhoud van de link die je meestuurde precies in? -
@The-Master-Of-Dank-Memes_NL Dat is een link naar de KL Leagues, bedacht en opgezet door de crew Kanarifuglene. Leagues waar je individueel in competities speelt en strijd voor promotie en tegen degradatie tegen andere managers. Inschrijftopic kan je vinden op het "OSM: Crew & Community events" forum. Neem gerust een kijkje
-
Zojuist zijn voor alle 4 mijn slots de competities afgelopen, en dat betekend dus dat mijn 2e seizoen als OSM-Manager ten einde gekomen is. Daarom post ik van alle slots de resultaten, zoals ik dat bij mijn eerste keer ook gedaan heb.
Slot 1: AZ Alkmaar
AZ was voor mij een redelijk zware uitdaging (althans, dat vond ik aan het begin van het seizoen). Na 3 wedstrijden had ik helaas maar 3 punten (0-2 Nederlaag tegen Vitesse (hij had trainingskamp) en 0-1 tegen PSV (groot kwaliteitsverschil) en toen wist ik dus dat ik alle zeilen bij moest zetten om deze competitie te kunnen winnen. Vanaf toen ben ik mijn verkoopstrategie gaan aanpassen en dat pakte goed uit: 31 WEDSTRIJDEN ONGESLAGEN!. Ik heb met een krappe 3-2 Overwinning tegen Feyenoord ook de beker te pakken gekregen, en dat betekend dus dat dit mijn 2de TRIPLE (Doelstelling, kampioen en Beker) is in mijn carriรจre. Uiteindelijk ben ik blij dat het mij gelukt is om van plaats 9 in speelronde 3 naar plaats 1 in 34 te komen. Gelukkig is dit seizoen pas het begin
Slot 2: Roda JC
De einduitslag bij Roda JC kwam bij mij als een verrassing. Na de eerste wedstrijd met 1-2 van AZ te verliezen, begon ik mij al zorgen te maken over de rest van het seizoen. Gelukkig bleken deze zorgen totaal onterecht, want uiteindelijk heb ik na speelronde 1 nog maar 2 punten laten liggen, namelijk een 2-2 tegen Ajax (beide trainingskamp). Ook is het mij gelukt om met Roda JC eveneens de beker te winnen. Een late goal in de 119de minuut maakte van een verlenging een 3-2 overwinning voor mij op FC Utrecht. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met dit resultaat en ben ik nog blijer met mijn 3de TRIPLE!
Slot 3: NEC Nijmegen
NEC was dit seizoen het slot waarvan ik eigenlijk (vreemd genoeg) dacht dat het wel goed zou komen. De eerste 5/6 wedstrijden waren zeer makkelijk ( 16 punten uit 6 (0-0 tegen Roda JC (Computer))(en een 0-5 overwinning op Ajax). In speelronde 7 echter kwam FC Twente met een onverwacht trainingskamp aanlopen en liep ik de eerste nederlaag op: 3-0. Verder is er door mij (behalve in speelronde 27, 1-1 tegen Twente) geen puntverlies meer geleden. Hierdoor heb ik het voor elkaar gekregen om als 1e te eindigen. Ook is het mij met NEC gelukt om wederom de beker te pakken, na een 7-0 overwinning op AJAX (Beide trainingskampen). Ook hiermee ben ik erg blij , want dit betekend mijn 4de TRIPLE. Maar nu komt het seizoen waar ik het meest trots op ben (behalve dat het niet het beste resultaat heeft opgeleverd)
Slot 4: Sparta Rotterdam
Sparta had voor mijn gevoel het zwaarste seizoen, want het begin van het seizoen was een erg zwaar programma. Na 3-1 van Feyenoord te winnen (met trainingskamp) in speelronde 1 ging ik keihard onderuit tegen Heerenveen (4-1, hij had trainingskamp) ging het voor mijn gevoel ietwat de verkeerde kant op. Maar halverwege het seizoen stond ik gewoon keurig bovenaan :). De start van de 2e seizoenshelft verliep goed met een 5-1 overwinning tegen Feyenoord en een 2-2 tegen Heerenveen. Helaas bleek dit alles niet genoeg, want na een 1-1 tegen Excelsior (even goed team als die van mijzelf) aan het einde van de eerste seizoenshelft, heeft een 1-1 gelijkspel tegen Twente ervoor gezorgd dat ik geen kampioen meer kon worden. Wel heb ik de beker met 1-3 van Excelsior gewonnen, dus dat is weer een lichtpuntje.
Helaas geen 5de TRIPLE voor mij, maar jaIk kan gelukkig terugkijken op een geslaagd 2de seizoen als OSM-Manager en ik kan niet wachten tot ik morgenavond weer nieuwe clubs mag uitzoeken.
-
Spartacus Vervoort_NL Dutch Usersreplied to The Master Of Dank Memes_NL on last edited by Spartacus Vervoort_NL
Bad boys, bad boys Whatcha gonna do, whatcha gonna do Ben effe heel blij, mijn eerste seizoen kampioen met lommel en de beker gewonnen met nog 2 speeldagen te gaan, voor een onervaren manager die nog veel te leren heeft voor een goeie manager te worden ben ik toch content met deze prestatie