Post je seizoensresultaten
-
Dit topic is bedoeld voor managers die het leuk vinden hun afgelopen seizoen te delen in tekst of d.m.v. screenshots
( competitiestand, managerpunten, opvallende resultaten e.d ) en als discussietopic. -
Dat lijken er niet heel veel te zijn
-
Dat klopt. Maar dat komt denk ik ook omdat de nieuwe forums en waar te posten toch nog moeilijk te vinden zijn. Dit topic, het mijlpalen topic en het post je team topic waren toch altijd het meest populair dus het zou toch moeten lukken. Op het Engelse fora is er ook al veel meer interactie over dit soort dingen.
De eerste post is wel inmiddels binnen:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/8204/onvergetelijk-slot-van-het-seizoen
Maar helaas slecht behandeld door een ongeïnteresseerde manager en moderator.
Ik heb J.Mourinho een bericht gestuurd dus wellicht post hij het nog hier.Zelf een keurig seizoen achter de rug met Tasman United. 7615 MP na 22 rondes.
Zou graag langere competities spelen op mn HA maar zolang de grotere competities ( vaak hogere teamwaardes - dus nog moeilijker ook ) niet beter worden beloond, is dit toch de meest lucratieve manier. -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
@Bartje-Bergkamp_NL
Laten we inderdaad wat meer positief zijn over dergelijke posts. Het gaat hier nog altijd om een spel waarin mensen graag ook hun resultaten willen delen, daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om. Dat het je niet interesseert prima, maar post dan gewoon niet.Ik heb trouwens paar dagen geleden mijn seizoen afgesloten met 18 punten voorsprong op nummer 2. Ik kwam terecht op plek 101 van de ranglijst.:rofl: Beetje jammer van die achievement, en BC's en natuurlijk het feit dat ik dan ook eindelijk kon zeggen dat ik de top 100 had bereikt.
-
Lekker bezig Jip. Positief bekijken, als je nu een goed seizoen draait sta je er dik in
-
Het topic is best een leuk idee. Kan me herinneren dat er op het vorige forum ook zo'n topic was.
Gewoon lekker je resultaten posten. Denk alleen dat het gewoon wat meer bekendheid nodig heeft
-
Omdat ik het nu toevallig zag staan
Opvallend resultaat: 1-0 verlies bij Utrecht uit (enige verloren wedstrijd) en 1-1 bij PEC Zwolle.
-
7-0 is nog best zakelijk hihi
-
Ik denk dat een kampioenschap met Feyenoord opmerkelijker is dan die 7-0 overwinning
-
@Silvester-J_NL
Laten we hopen dat dit eind Mei niet meer het geval is -
Wat zijn leuke teams?
-
Welke competities trekken nog een beetje mensen, uit zichzelf? Met 6-7 mensen een competitie is nou niet echt spannend
-
Volgens mij zijn Engeland en Nederland ver uit de populairste competities en de enige die uit zichzelf redelijk vol lopen.
Voor alle andere competities raad ik altijd aan zelf wat uitnodigen te versturen en het evt te promoten hier op het forum ^
Door de wereldkaart achievement zijn gelukkig ook de minder bekende competities altijd wel in trek bij een gedeelte van de managers.
-
Ik heb afgelopen seizoenen in egypte en turkije gespeeld en daar zaten minimaal 10 mensen, dus er zijn gelukkig nog wel een aantal competities die vollopen!
-
@Furrax_NL Ik speel zelf gewoon veel in de Nederlandse competities met lage ds. Miss een optie? Veel actieve managers ook in deze competities, terwijl je weinig moeite hoeft te doen.
-
@maricja_NL Prima.
-
Vandaag zijn alle 4 de competities in de 4 slots die ik ter beschikking heb ten einde gekomen, dus hierbij mijn seizoensresultaten
Slot 1: Ado Den Haag
Met Ado begon het seizoen redelijk zwaar, met hier en daar een paar gelijke speen (4 in totaal) en door penalties in de kwartfinale door Utrecht uitgeschakeld in de beker. 3 dagen geleden was de kampioenswedstrijd: PSV-ADO. Ik won uiteindelijk (door trainingskamp) met 5-0, waardoor ik naar mijn mening een geslaagd seizoen kon afsluiten.Slot 2: Feyenoord
Met Feyenoord zat het vanaf dag 1 al goed. Alhoewel ik aan het begin wat stroef liep qua doelsaldo ten opzichte van Ajax, ging het naarmate de competitie vorderde steeds beter. Uiteindelijk maar 1 nederlaag geleden, 1-0 tegen FC Twente (trainingskamp tegen). De beker erbij is een extra leuk gevoel, omdat ik hiermee mijn eerste triple prize seizoen heb gered (Doelstelling, kampioen en beker)Slot 3: Go Ahead Eagles
Naar mijn mening was Go Ahead de club waarmee het het moeilijkste was om goed te presteren in de competitie. Met meteen een nederlaag tegen groningen in de 1e wedstrijd, liepen bij mij de gemoederen al hoog op. Maar naarmate mijn selectie steeds sterker werd, werden de resultaten ook steeds beter. Als hoogtepunt dit seizoen: Ajax 2x verslaan, zowel in de competitie, als in de Kwartfinale van de beker, waarna ik uiteindelijk op de 3e plaats kon eindigen (met een net wat beter doelsaldo dan Groningen) en de beker kon pakken. Hiermee zeg ik ook vaarwel en hopelijk tot volgend jaar tegen Go Ahead EaglesTen slotte Slot 4: Vitesse
Vitesse begon ook voor mij zeer stroef aan de competitie, met 2 gelijke spelen en 1x verlies na 10 wedstrijden. Na deze 10 wedstrijden zijn er door mij in totaal nog 5 punten gemorst (3-1 tegen Feyenoord en 1-1 tegen PSV), waardoor PSV op dat moment ver genoeg kon uitlopen om het kampioenschap veilig te kunnen stellen, maar waardoor ik wel op een solide 2e plaats kon eindigen. Toen kwam er de bekerfinale, die ik met spanning (en een trainingskamp) tegemoet ging. PSV (die ook een trainingskamp gebruikte) moest verslagen worden. Dat werd het uiteindelijk ook: 1-4 voor Vitesse. Hiermee was deze competitie ook zeer geslaagd, waardoor ik met een tevreden gevoel terugkijk op dit seizoenDit was alweer het einde van mijn 1e seizoen als manager op OSM. Ik kan met gepaste trots terugkijken op dit seizoen, omdat ik aardig wat successen heb kunnen bereiken. Op naar morgen, wanneer voor mij het 2e seizoen van OSM begint
-
Strakke post hoor.
Prima resultaten en toch ook wel aardig wat MP binnen.https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/15361/kanarifuglene-inschrijftopic-kl-leagues-seizoen-4-2017/43 Wellicht wat voor jou.