• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Post je seizoensresultaten

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
100 Posts 41 Posters 25.2k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Dit topic is bedoeld voor managers die het leuk vinden hun afgelopen seizoen te delen in tekst of d.m.v. screenshots
    ( competitiestand, managerpunten, opvallende resultaten e.d ) en als discussietopic.

1 Reply Last reply
    1
  • Vjenne-Rulezz_NLV Offline
    Vjenne-Rulezz_NLV Offline
    Vjenne-Rulezz_NL
    wrote on last edited by

Dat lijken er niet heel veel te zijn 😲

#WZJRWZDB

1 Reply Last reply
    0
    wrote on last edited by MikevanderHilst_NL

Dat klopt. Maar dat komt denk ik ook omdat de nieuwe forums en waar te posten toch nog moeilijk te vinden zijn. Dit topic, het mijlpalen topic en het post je team topic waren toch altijd het meest populair dus het zou toch moeten lukken. Op het Engelse fora is er ook al veel meer interactie over dit soort dingen.

De eerste post is wel inmiddels binnen:
    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/8204/onvergetelijk-slot-van-het-seizoen
    Maar helaas slecht behandeld door een ongeïnteresseerde manager en moderator.
    Ik heb J.Mourinho een bericht gestuurd dus wellicht post hij het nog hier.

Zelf een keurig seizoen achter de rug met Tasman United. 7615 MP na 22 rondes.
    Zou graag langere competities spelen op mn HA maar zolang de grotere competities ( vaak hogere teamwaardes - dus nog moeilijker ook ) niet beter worden beloond, is dit toch de meest lucratieve manier.

1 Reply Last reply
    2
  • Bartje Bergkamp_NLB Offline
    Bartje Bergkamp_NLB Offline
    Bartje Bergkamp_NL
    wrote on last edited by
    This post is deleted!
    MikevanderHilst_NLM 1 Reply Last reply
    0
    replied to Bartje Bergkamp_NL on last edited by
    This post is deleted!
    1 Reply Last reply
    0
  • J Offline
    J Offline
    Jip Huijs_NL
    wrote on last edited by Jip Huijs_NL

@Bartje-Bergkamp_NL
    Laten we inderdaad wat meer positief zijn over dergelijke posts. Het gaat hier nog altijd om een spel waarin mensen graag ook hun resultaten willen delen, daar gaat het uiteindelijk toch allemaal om. Dat het je niet interesseert prima, maar post dan gewoon niet.

Ik heb trouwens paar dagen geleden mijn seizoen afgesloten met 18 punten voorsprong op nummer 2. Ik kwam terecht op plek 101 van de ranglijst.:rofl: Beetje jammer van die achievement, en BC's en natuurlijk het feit dat ik dan ook eindelijk kon zeggen dat ik de top 100 had bereikt.

“The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter.” - Dave Barry

1 Reply Last reply
    2
    wrote on last edited by

Lekker bezig Jip. Positief bekijken, als je nu een goed seizoen draait sta je er dik in 👑

1 Reply Last reply
    2
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    wrote on last edited by

Het topic is best een leuk idee. Kan me herinneren dat er op het vorige forum ook zo'n topic was.

Gewoon lekker je resultaten posten. Denk alleen dat het gewoon wat meer bekendheid nodig heeft 🙂

Shine like the way you do

NL Staff Support ~~ OSM Volunteer

1 Reply Last reply
    0
  • BorkingDoge_NL53B Offline
    BorkingDoge_NL53B Offline
    BorkingDoge_NL53
    wrote on last edited by

Omdat ik het nu toevallig zag staan
    Opvallend resultaat: 1-0 verlies bij Utrecht uit (enige verloren wedstrijd) en 1-1 bij PEC Zwolle.
    0_1487929342377_Eindstand Feyenoord.JPG

RIP GABE THE DOG

1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    wrote on last edited by

7-0 is nog best zakelijk hihi

1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL
    wrote on last edited by

Ik denk dat een kampioenschap met Feyenoord opmerkelijker is dan die 7-0 overwinning 😉

Community Manager: OSM NL

BorkingDoge_NL53B 1 Reply Last reply
    1
  • BorkingDoge_NL53B Offline
    BorkingDoge_NL53B Offline
    BorkingDoge_NL53
    replied to Silvester J_NL on last edited by

@Silvester-J_NL
    Laten we hopen dat dit eind Mei niet meer het geval is 😉

RIP GABE THE DOG

1 Reply Last reply
    0
  • Cutters Choice_NLC Offline
    Cutters Choice_NLC Offline
    Cutters Choice_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Wat zijn leuke teams?

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2013 | Juli 2016 - Juli 2020
    Vice-Beheerder Just Relax | Juli 2013 - Juli 2014 | Juli 2020 - heden.
    Lid van Just Relax sinds mei 2009
    #WZJRWZDB

maricja_NLM 1 Reply Last reply
    0
  • Sjinne_4_ever_NLS Offline
    Sjinne_4_ever_NLS Offline
    Sjinne_4_ever_NL
    wrote on last edited by

Welke competities trekken nog een beetje mensen, uit zichzelf? Met 6-7 mensen een competitie is nou niet echt spannend

The OSM Tigers / http://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Profile

MikevanderHilst_NLM 1 Reply Last reply
    0
    replied to Sjinne_4_ever_NL on last edited by

@Sjinne_4_ever_NL

Volgens mij zijn Engeland en Nederland ver uit de populairste competities en de enige die uit zichzelf redelijk vol lopen.

Voor alle andere competities raad ik altijd aan zelf wat uitnodigen te versturen en het evt te promoten hier op het forum ^

Door de wereldkaart achievement zijn gelukkig ook de minder bekende competities altijd wel in trek bij een gedeelte van de managers.

1 Reply Last reply
    1
  • De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NLD Offline
    De Boterbloemen_NL
    wrote on last edited by

Ik heb afgelopen seizoenen in egypte en turkije gespeeld en daar zaten minimaal 10 mensen, dus er zijn gelukkig nog wel een aantal competities die vollopen!

'Het zijn alleen oppervlakkige mensen die niet beoordelen op uiterlijk' - Oscar Wilde

1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    replied to Cutters Choice_NL on last edited by

@Furrax_NL Ik speel zelf gewoon veel in de Nederlandse competities met lage ds. Miss een optie? Veel actieve managers ook in deze competities, terwijl je weinig moeite hoeft te doen.

Cutters Choice_NLC 1 Reply Last reply
    0
  • Cutters Choice_NLC Offline
    Cutters Choice_NLC Offline
    Cutters Choice_NL Dutch Users
    replied to maricja_NL on last edited by

@maricja_NL Prima.

Crew-Beheerder Just Relax | Juli 2009 - Juli 2013 | Juli 2016 - Juli 2020
    Vice-Beheerder Just Relax | Juli 2013 - Juli 2014 | Juli 2020 - heden.
    Lid van Just Relax sinds mei 2009
    #WZJRWZDB

1 Reply Last reply
    0
  • The Master Of Dank Memes_NLT Offline
    The Master Of Dank Memes_NLT Offline
    The Master Of Dank Memes_NL
    wrote on last edited by

Vandaag zijn alle 4 de competities in de 4 slots die ik ter beschikking heb ten einde gekomen, dus hierbij mijn seizoensresultaten
    Slot 1: Ado Den Haag
    0_1495656172367_upload-a511642c-5dd0-4d84-9a31-dcdfa6bd4a16 Met Ado begon het seizoen redelijk zwaar, met hier en daar een paar gelijke speen (4 in totaal) en door penalties in de kwartfinale door Utrecht uitgeschakeld in de beker. 3 dagen geleden was de kampioenswedstrijd: PSV-ADO. Ik won uiteindelijk (door trainingskamp) met 5-0, waardoor ik naar mijn mening een geslaagd seizoen kon afsluiten.

Slot 2: Feyenoord
    0_1495656314598_upload-8be95daf-ed8f-49aa-9c68-79ad1edd41ee Met Feyenoord zat het vanaf dag 1 al goed. Alhoewel ik aan het begin wat stroef liep qua doelsaldo ten opzichte van Ajax, ging het naarmate de competitie vorderde steeds beter. Uiteindelijk maar 1 nederlaag geleden, 1-0 tegen FC Twente (trainingskamp tegen). De beker erbij is een extra leuk gevoel, omdat ik hiermee mijn eerste triple prize seizoen heb gered (Doelstelling, kampioen en beker)

Slot 3: Go Ahead Eagles
    0_1495656471502_upload-0f15d5af-a5be-4728-a774-21bf0ad81aa0 Naar mijn mening was Go Ahead de club waarmee het het moeilijkste was om goed te presteren in de competitie. Met meteen een nederlaag tegen groningen in de 1e wedstrijd, liepen bij mij de gemoederen al hoog op. Maar naarmate mijn selectie steeds sterker werd, werden de resultaten ook steeds beter. Als hoogtepunt dit seizoen: Ajax 2x verslaan, zowel in de competitie, als in de Kwartfinale van de beker, waarna ik uiteindelijk op de 3e plaats kon eindigen (met een net wat beter doelsaldo dan Groningen) en de beker kon pakken. Hiermee zeg ik ook vaarwel en hopelijk tot volgend jaar tegen Go Ahead Eagles

Ten slotte Slot 4: Vitesse
    0_1495656694447_upload-e2854075-33ce-45e3-ae8d-7e7e0e541a01 Vitesse begon ook voor mij zeer stroef aan de competitie, met 2 gelijke spelen en 1x verlies na 10 wedstrijden. Na deze 10 wedstrijden zijn er door mij in totaal nog 5 punten gemorst (3-1 tegen Feyenoord en 1-1 tegen PSV), waardoor PSV op dat moment ver genoeg kon uitlopen om het kampioenschap veilig te kunnen stellen, maar waardoor ik wel op een solide 2e plaats kon eindigen. Toen kwam er de bekerfinale, die ik met spanning (en een trainingskamp) tegemoet ging. PSV (die ook een trainingskamp gebruikte) moest verslagen worden. Dat werd het uiteindelijk ook: 1-4 voor Vitesse. Hiermee was deze competitie ook zeer geslaagd, waardoor ik met een tevreden gevoel terugkijk op dit seizoen

Dit was alweer het einde van mijn 1e seizoen als manager op OSM. Ik kan met gepaste trots terugkijken op dit seizoen, omdat ik aardig wat successen heb kunnen bereiken. Op naar morgen, wanneer voor mij het 2e seizoen van OSM begint

alt text
    DO YOU KNOW DA WAE?

Proud to be part of Silver Glory

1 Reply Last reply
    1
    wrote on last edited by

Strakke post hoor.
    Prima resultaten en toch ook wel aardig wat MP binnen.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/15361/kanarifuglene-inschrijftopic-kl-leagues-seizoen-4-2017/43 Wellicht wat voor jou.

The Master Of Dank Memes_NLT 1 Reply Last reply
    0

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0