Just Relax: Café
-
@Sjinne_4_ever_NL Niet zovaak meer.
-
Jammer man
-
@Sjinne_4_ever_NL Het einde nadert.
-
@Furrax_NL Dat zou jammer zijn
-
Blijft wel zonde. Crewwereld zal nooit meer hetzelfde zijn als voorheen
-
Dat denk ik ook helaas
-
Voorheen van forum naar forum spammen, lekker actief of in de tussentijd was er wel ergens gereageerd op een post.
Nu ben je zo klaar. Paar cafeetjes en topics in een half uur ofsow.
-
Sinds 't nieuwe forum?
-
@Sam-08_NL Noujah ook sinds 3.0 hè. Hoeveel mensen zijn nog over van voor 3.0 die nu ook nog actief zijn? Enige redding zou zijn dat het forum ook via de app toegankelijk zal worden. Zoiets is mogelijk maar of het er ook komt...
-
Ik dacht ergens opgevangen te hebben dat het forum nu toegankelijk is via de app?
-
@Sam-08_NL de eerste verschijnselen begonnen al bij 3.0. Mensen die timers en bc's nix vonden of te snel geoordeeld hebben.
Sindsdien zie ik alleen maar een daling in activiteit, in crews. Ook qua aantal verschillende managers op fora. Kan zo ook wel spammen owr, maar hetzelfde is het niet meer. Waar is KL, DTC, MY, KOL om maar snel ff wat te noemen.... Vind het gewoon jammer dat het forum (nog) niet zo leeft als eerst. That's all
-
@Sam-08_NL dat is imo gebruiksvriendelijker geworden. :thumbsup_tone1:
-
Ja ben zelf nooit echt in to de crewwereld geweest. Was voornamelijk actief op -1 en het VF. Dat de activiteit daar ook een stuk minder is, is een feit natuurlijk. Beetje jammer wel want dit forum heeft imo best wel wat potentieel.
-
@Sam-08_NL het heeft zeker potentie. Wat je ook wel veel ziet in reacties is, dat men het ook niet echt een kans geeft een meteen al afhaken zonder het es te proberen.
-
*en
-
Ja, mjah dat heb je meestal bij vernieuwingen/veranderingen. Autistisch kantje zeker. Moet zelf ook telkens wennen maar moet zeggen dat ik 't nieuwe forum echt wel een dikke plus vind. Zeker nu met de witte variant. De echte -1'ers zijn ook erg schaars geworden. De meesten zijn daar ondertussen ook weer afgehaakt. Derwort en co zullen zich op de nieuwe forumgebruikers richten zeker...
-
TANK-app is genoeg. 1 woordje is genoeg om de helft al te triggeren :A
-
Klopt. Van de TANK leden is volgens mij nog niet eens de helft op 't nieuwe forum geweest.
-
@Sam-08_NL Nee? Dat het komt ja maar al beschikbaar... Zou me verbazen.
-
@maricja_NL Na 5min ben ik alweer uitgelogd.