Just Relax: Café
-
Viel het op dat ik mij van topic had vergist?
-
@Sir-Heyvaert_NL Ja zag het idd Who cares haha Staat dit topic ook weer bovenaan de pagina.
-
@Glennevire_NL Niks erg aan. TK's horen daarbij. Lijkt me eerder kansloos dat competities TK's verbieden zoals in de CC. Het is een onderdeel van het spel. Iedereen die daar tegen is, kan niet tegen zijn verlies.
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
@Glennevire_NL Niks erg aan. TK's horen daarbij. Lijkt me eerder kansloos dat competities TK's verbieden zoals in de CC. Het is een onderdeel van het spel. Iedereen die daar tegen is, kan niet tegen zijn verlies.
Nou nee. Wij spelen zowel zonder TK en zonder BT al voor 2e keer op rij en vind heel fijn. Komt compleet op je eigen taktiek , formatie, bouwen en beetje geluk aan. Heb in BNC crewcompetitie nog voor het laatst met TK aan gespeeld. Dan is het gewoon een persoon compleet zieken. Ik stond boven aan maar @fc kuijf_NL kreeg alle TK's om zijn oren. Als uit zou staan zou ik niet zo free wheelend kampioen zijn geworden. En bij KL staan TK ze ook al jaren uit.
-
Ja maar Sjan moet ook wel een kans krijgen, dat kan niet zonder TK's
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
er zijn teveel fanatieke managers die niet tegen hun verlies kunnen hehe.
maar uiteindelijk is het wat @Glennevire_NL zegt oneerlijk als iemand alle TK's tegen krijgt en een ander geen 1.daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat ze bij Just Relax wel eerlijk zijn en tegen elkaar zetten als dat moet.
dus het kan wel zolang het maar eerlijk gebeurt. -
Goedemorgen. Net wezen sporten hier in het hotel in Praag Toen terugkwamen bij kamer ging me opstaan wekker af hehe. Zo ontbijten hier ben benieuwd. Mensen nog met aanraders voor dingen in Praag om te zien of doen?
-
@Glennevire_NL said in Just Relax: Café:
Goedemorgen. Net wezen sporten hier in het hotel in Praag Toen terugkwamen bij kamer ging me opstaan wekker af hehe. Zo ontbijten hier ben benieuwd. Mensen nog met aanraders voor dingen in Praag om te zien of doen?
je kan even langs Michael
-
@Dave-Jansen_NL said in Just Relax: Café:
je kan even langs Michael
Hahahaha hahahaha hahahahhahaha hahahha
-
@Furrax_NL Tja die TK's... ik ga er geen 6 gebruiken. Max. 2 ofzo, mij maakt het niet zoveel uit wat we doen. Vind het ook een onderdeel van het spel, tis nu alleen met die coins dat je per TK moet betalen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Idd. Afzetterij.
-
@Sam-08_NL Ja.
-
-
Als dat geen neuken wordt
-
:rofl::rofl::rofl:
-
Als dat geen neuken wordt