Just Relax: Café
-
Goedemorgen. Net wezen sporten hier in het hotel in Praag Toen terugkwamen bij kamer ging me opstaan wekker af hehe. Zo ontbijten hier ben benieuwd. Mensen nog met aanraders voor dingen in Praag om te zien of doen?
-
@Glennevire_NL said in Just Relax: Café:
Goedemorgen. Net wezen sporten hier in het hotel in Praag Toen terugkwamen bij kamer ging me opstaan wekker af hehe. Zo ontbijten hier ben benieuwd. Mensen nog met aanraders voor dingen in Praag om te zien of doen?
je kan even langs Michael
-
@Dave-Jansen_NL said in Just Relax: Café:
je kan even langs Michael
Hahahaha hahahaha hahahahhahaha hahahha
-
@Furrax_NL Tja die TK's... ik ga er geen 6 gebruiken. Max. 2 ofzo, mij maakt het niet zoveel uit wat we doen. Vind het ook een onderdeel van het spel, tis nu alleen met die coins dat je per TK moet betalen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Idd. Afzetterij.
-
@Sam-08_NL Ja.
-
-
Als dat geen neuken wordt
-
:rofl::rofl::rofl:
-
Als dat geen neuken wordt
Komt me bekend voor die post :thinking: :rofl:
-
Sophie ik wil je neuken.
-
Manmanman....
-
Ik heb echt medelijden met Sophietje
-
@pompompompompommop_NL said in Just Relax: Café:
Ik heb echt medelijden met Sophietje
Logt Sophie uberhaupt nog in? Laatste keer dat ik PM's naar haar heb gestuurd en reactie kreeg was tijdens haar studie... 2013 ofzo?
-
@Glennevire_NL Volgens mij permanent weggejaagd van osm door Sjannie ja. Maarja was ze al eens eerder en toen kwam ze ook ineens terug voor een paar maand.
-
@Glennevire_NL Gestopt sinds vorig jaar september.
-
Fijn om eens om 03:45 thuis te zijn van werk ipv 05:45
-
Totaal aantal posts - aantal posts van @Glennevire_NL ongeveer