Just Relax: Café
- 
Lijkt me ook niet een hele slimme signature xD 
- 
@DDaaann_NL hahah nice one 
- 
@DDaaann_NL LoL! 
- 
Jezus Sjan, je bent wel heel dol op die uitspraak is het niet  
- 
Jezus Sjan, je bent wel heel dol op die uitspraak is het niet  @maricja_NL Het is reeds mijn handelsmerk geworden. 
- 
@maricja_NL Het is reeds mijn handelsmerk geworden. @Furrax_NL Al patent op gevraagd? 
- 
@Furrax_NL Al patent op gevraagd? @maricja_NL Uiteraard. 
- 
@maricja_NL Uiteraard. @Furrax_NL Ik dacht dat je een Belg was maar het lijkt er meer op dat je een Duitser bent  
- 
Sjan, ga toch weg met dat motto man, als je ooit een positieve reputatie wil, is dat stap 1...  
- 
Sjan, ga toch weg met dat motto man, als je ooit een positieve reputatie wil, is dat stap 1...  @vinnievuik_NL Weet jij eentje? 
- 
@Furrax_NL Ik dacht dat je een Belg was maar het lijkt er meer op dat je een Duitser bent  @peter-osm-master_NL Een Belg met Italiaanse voornaam & een Franse achternaam. 
- 
@vinnievuik_NL Weet jij eentje? @Furrax_NL said in Just Relax: Café: @vinnievuik_NL Weet jij eentje? "Ik ben Furrax, ben een Belg en snap niet waarom iedereen mij een dislike geeft" Zoiets Sjan?  
- 
Sjan, ga toch weg met dat motto man, als je ooit een positieve reputatie wil, is dat stap 1...  @vinnievuik_NL En trouwens die dislikes worden gewoon misbruikt. Ligt niet aan je motto hoor maar managers die kloten door middel van op die dislike-knop te drukken. 
- 
 Gianni Infantino, voorzitter Fifax 
- 
 Gianni Infantino, voorzitter Fifax @vinnievuik_NL Mooi!  
- 
Heb jij ff geluk dat motto bij oude posts ook meteen verandert 
- 
Heb jij ff geluk dat motto bij oude posts ook meteen verandert @vinnievuik_NL Oef! Btw, kom jij actief terug in de vorm van crew joinen en dergelijke nu er een nieuw forum is?  
- 
La Famiglia 
- 
@vinnievuik_NL Oef! Btw, kom jij actief terug in de vorm van crew joinen en dergelijke nu er een nieuw forum is?  @Furrax_NL Goedzo, haal hem maar over.  
- 
@peter-osm-master_NL Een Belg met Italiaanse voornaam & een Franse achternaam. @Furrax_NL Ze heten toch allemaal Dutroux in België dus Franse achternamen zat