Just Relax: Café
-
Het einde nadert.
-
Crewpunten en Levels ook al verdwenen...
-
En binnenkort JR. Hoerezooi.
-
Eerste post van 2018!
-
Het blijft nogsteeds een hoerezooi.
-
Bij deze gesloten!
-
JR failliet?
-
@peter-osm-master_nl Allang.
-
@appiel_nl Je ranking kan beter.
-
Goedemiddag managers,
Ik heb een OSM WK Poule gemaakt op Scorito.com. het zou leuk zijn als we zoveel mogelijk mensen hiervoor kunnen vinden, het kost je niks en is gewoon voor de fun.
De Poule heet: OSM WK Poule
Doe gezellig mee en dan kunnen we is kijken wie er nou echt verstand van voetbal heeft.
-
Test...
-
Nadat de manager die de crewpage en banners zou vernieuwen niet meer inlogde om uiteindelijk weer online te komen en niet meer te reageren had ik weer geen plaatjesmaker meer tot een paar dagen terug... Ene Hisumaru schreef een PM om te vragen hoe het ging. Ik schreef prima maar jij komt op het goeie moment. Kevin kon overweg met Photoshop en in ruil daarvoor kwam hij onze crew versterken. Welkom nogmaals @Hitsumaru_NL
We zijn er bijna! Nu nog enkel promoveren in de Crewcup! -
@mrauto_nl Kan best.
-
Ben jij iets waard dan?:P
-
-
@de-boterbloemen_nl Meer dan genoeg!
-
@furrax_nl said in Just Relax: Café:
Nadat de manager die de crewpage en banners zou vernieuwen niet meer inlogde om uiteindelijk weer online te komen en niet meer te reageren had ik weer geen plaatjesmaker meer tot een paar dagen terug... Ene Hisumaru schreef een PM om te vragen hoe het ging. Ik schreef prima maar jij komt op het goeie moment. Kevin kon overweg met Photoshop en in ruil daarvoor kwam hij onze crew versterken. Welkom nogmaals @Hitsumaru_NL
We zijn er bijna! Nu nog enkel promoveren in de Crewcup!Thanks nogmaals Gianni!