Just Relax: Café
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Just Relax: Café:
Onze fanshop is erg populair onder de sletten en gewillige dames. Jammer dat wij zo'n imago hebben gekregen Red de tijgerprint!
Niks mis met sletten!
-
@Sjinne_4_ever_NL Met sletten hoeft niks mis te zijn
-
Goedeavond. Wat gaan jullie allemaal doen morgen avond? Beste wensen alvast he en voorspoedig 2017. Ik ga morgen borrel voor en na 00:00 en daarna niet zoveel, zondag 1 januari van 23:00/00:00-5:00 Ame in Tivoli, sta op de gastenlijst jeej
-
OSM'en uiteraard
-
Mijn geloof in de mensheid begraven
-
@timeenennaam_NL Wat dan Tim?
-
@Furrax_NL
hier is je bier -
@Icarus90_NL said in Just Relax: Café:
@Furrax_NL Jij en een fanshop
Waarschijnlijk bedoelt ie z'n fapshop
-
Is dat zoiets als Butters van SouthPark en die Sarcastaball aflevering? Special drankje voor prestatie verbeterende doeleinden?
-
@Sjinne_4_ever_NL RedBull?
-
hahaha Furrax' Creamy Goo
-
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
@Sjinne_4_ever_NL RedBull?
Als er Redbull uit die slurf van je komt zou je rijk worden, maar zou ik me ernstig zorgen maken als ik jou was haha
-
Zo staan we ook nog eens bovenaan.
Nog 7 'gepinde' topics en die eerste pagina staat vol... -
Zou normaal een oplossing voor moeten komen.
-
@Sir-Heyvaert_NL Waren er gister nog maar 4, dus ze zijn er al mee bezig Ik kan deze ook gewoon pinnen?
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Just Relax: Café:
@Sir-Heyvaert_NL Waren er gister nog maar 4, dus ze zijn er al mee bezig Ik kan deze ook gewoon pinnen?
Zou jou eens pinnen
-
@Glennevire_NL Bluf
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Just Relax: Café:
@Glennevire_NL Bluf
:')
Nee maar hoe is het hier? Wanneer gooien jullie die cliniclown eens uit jullie crew :P? -
@Glennevire_NL Ik neem aan dat je @Furrax_NL bedoelt, zolang die CC speelt moet ie natuurlijk in de crew blijven.. Wat dat betreft pakt ie 't nog wel slim aan.