Just Relax: Café
- 
Goed om te horen dat je blij bent, Sjan  
- 
Is dit eventueel een potentiële aanwinst voor jullie?  
- 
Ik zal hem een bericht sturen. 
- 
Wordt hier nog wat geschonken dan? Zo te zien zijn er toch geen 30 bezoekers 
- 
Moet overlegd worden. 
- 
Moet overlegd worden. @Furrax_NL En weet je al meer? Een theetje op deze vroege morgen, gaat er wel in eigg  
- 
Thee...  
- 
Ja, thee. Wat drink je anders in de vroege morgen...  
- 
Chocolademelk. 
- 
Ja, thee. Wat drink je anders in de vroege morgen...  @maricja_NL Zwarte koffie Tenzij het weekend is, je nog niet hebt geslapen dan mag er ook een alcoholische versnapering in gevolgd door een culinair gerecht van de lokale turk  
- 
Je weet dat het café dood en begraven is als je deze melding krijgt wanneer je wat wil posten   
- 
Je weet dat het café dood en begraven is als je deze melding krijgt wanneer je wat wil posten   @dikketuur_nl Sjan hield altijd het café bij, maar tegenwoordig...  
- 

- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. 
- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. @furrax_nl OSM pensioen zegt eigg ook niets meer tegenwoordig. Zie er ook genoeg managers van terugkeren  
- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. @furrax_nl Je wilt het kristallen jubileum van JR toch niet missen  
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  @maricja_nl Vind ik ook  Mag niet ontbreken Mag niet ontbreken
- 
@furrax_nl Je wilt het kristallen jubileum van JR toch niet missen  @dikketuur_nl Is geheim. 
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  @maricja_nl Geen zin voor. xD