Just Relax: Café
- 
Je weet dat het café dood en begraven is als je deze melding krijgt wanneer je wat wil posten   
- 
Je weet dat het café dood en begraven is als je deze melding krijgt wanneer je wat wil posten   @dikketuur_nl Sjan hield altijd het café bij, maar tegenwoordig...  
- 

- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. 
- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. @furrax_nl OSM pensioen zegt eigg ook niets meer tegenwoordig. Zie er ook genoeg managers van terugkeren  
- 
Ik nader mijn pensioen op OSM. @furrax_nl Je wilt het kristallen jubileum van JR toch niet missen  
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  @maricja_nl Vind ik ook  Mag niet ontbreken Mag niet ontbreken
- 
@furrax_nl Je wilt het kristallen jubileum van JR toch niet missen  @dikketuur_nl Is geheim. 
- 
Organiseert JR dan ook een jubileum toernooi? Moet toch wel gevierd worden dan  @maricja_nl Geen zin voor. xD 
- 
@maricja_nl Geen zin voor. xD @furrax_nl matig dit 
- 
Je bent zelf matig. 
- 
Je bent zelf matig. @furrax_nl middel 
- 
Je bent zelf matig. @furrax_nl Een echte "Happo"comeback dit. Just like the old days  
- 
Jacco kom terug Just Relax! 
- 
Jacco kom terug Just Relax! @furrax_nl ja is goed @maricja_NL Sjan is dan ook mentaal 14 
- 
Nu kan je die uitnodiging op je buik schrijven hoor...  
- 
Nu kan je die uitnodiging op je buik schrijven hoor...  @furrax_nl nee nee we moeten deze comeback nu in gang zetten ook 
- 
@furrax_nl nee nee we moeten deze comeback nu in gang zetten ook @jacco-de-jong_nl Kijk, that's the spirit haha. 
 Nu ook nog ff Leon, Joey, Sophie en Emile uit hun osm-slaap halen en het feest is compleet 
- 
@jacco-de-jong_nl Kijk, that's the spirit haha. 
 Nu ook nog ff Leon, Joey, Sophie en Emile uit hun osm-slaap halen en het feest is compleet @maricja_nl even een subtiele reünie