Just Relax: Café
-
@furrax_nl Vroegáh :
OSM Café (vanaf 100 dagen of premium)
OSM SKHF
OSM Competitie forum
OSM Crew forum
BCS Café
BCS Licentiehoudersforum (SKHF)
BCS Bondforum (crewforum)
BCS Bondforum andere bond waar je uitnodiging voor had
Plaza Challenge forum (Puur om te trollen)Dat waren er minstens 9..Op elk van die forums (incl competitie forum) was het vaak drukker dan nu..Mooie tijden waren dat.
-
Ik mis het wel. Het lezen en posten op verschillende fora. Altijd wel iets te doen.
-
@furrax_nl was vooral benieuwd of het vroeger serieus veel actiever was op het forum, blijkbaar wel dus....
Jammer dat het dan zo is dood gegaan hier op de forums. Een paar mede osm-spelers leren kennen lijkt mij altijd leuk. -
@meneer-speksnijder_nl zodan, heftig. Tegenwoordig moet je soms maanden wachten op een post
-
Iedere crew had destijds ook een eigen forum, met eigen topics, competities, spellen, café etc.
Je kon makkelijk op verschillende crewfora posten, vooral met alle spelletjes die crews hadden. Er was altijd wel ergens een actief forum, waardoor je makkelijk bleef posten. Zelfs in de nacht waren diverse fora actief.
Mooie tijden
-
@maricja_nl said in Just Relax: Café:
n makkelijk op verschillende crewfora posten, vooral met alle spelletjes die crews hadden. Er was altijd wel ergens een actief forum, waardoor je makkelijk bleef posten. Zelfs in de nacht waren diverse fora actief.
Er waren zelfs enkele 'gekken' die de eerste post van het jaar wilden hebben en daarom om 23.59,59 niet bij familie zaten maar achter de pc om de eerste post te plaatsen.
-
Wat te bedenken van de tijd dat er zelfs nog aan iedere competitie een forum was verbonden…
-
@l-r-van-kessel_nl Klopt jah
En ook het aantal forumposts werd geteld en zichtbaar op je profiel vermeld #nostalgie
-
@meneer-speksnijder_nl Klopt ook idd. Toen stond je leaguenummer ook nog bij de ava vermeld. Meen dat Sjan altijd erg gehecht was aan zijn competitienummer
-
@maricja_nl Nummer 262. Wegens een bug verloren gaan.
-
Ook nog 5 gehad en 25.
-
@furrax_nl Je weet em nog zo goed En dat terwijl het al jaren niet meer vermeld wordt op forum.
-
Soo, sinds kort dit account maar weer eens opgepakt omdat mijn originele account al jaren niet meer bestaat, maar wat is het het veranderd hier zeg.
Leuk om te zien dat jij er nog bent Gianni
-
@xfirstchoicex_nl Wie ben jij!?
-
@maricja_nl Mijn geheugen laat me niet in de steek.
-
@furrax_nl onze wandelende osm wiki
-
@meneer-speksnijder_nl osm wiki #nostalgie
Herinner je deze spannende CC nog? 18 punten tussen nummer 2 en nummer 4.
-
@maricja_nl Wetende dat LFS en JR nog actief zijn. Kanarie in mindere mate. DSMA bestaat nog maar is volledig uitgestorven. Erik was het laatste actieve lid en die is na jaren er toch uitgestapt. Helaas was ik te laat om hem terug naar JR te halen.
-
@furrax_nl
Max_superboer dus Account bestaat helaas niet meer.
-
@furrax_nl De kanaries hebben hun weg omhoog ook ingezet en ze worden ook steeds actiever. Wie weet zit dit er ooit ook voor DSMA in. Of andere crews die zichzelf in het osm-museum geplaatst hebben