Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Furrax waar blijft die foto dan?
-
@christiano-mengelaldo_nl Vgm is hij nog steeds aan het uitzoeken hoe je een foto post
-
Oeps... Nu al wat bieren eruit gehaald. Dinsdag heb je hem.
-
@maricja_nl Dat klopt.
-
Goeiemorgen allemaal, dit café is ook legendarisch, net als LFS zelf uiteraard! Ben een tijdje weggeweest maar het ruikt hier nog net zoals vroeger
Sjonge Chris haal er eens een doekje overheen man. Fijne dag allemaal en speciale groeten aan Maris -
@frits-van-turenhout_nl jij blaast wel een portie leven in de brouwerij hier op het forum zeg...
mogen mensen onder de 2 jaar OSM ervaring hier ook drinken? -
@daankaars_nl nee dan heb je wel een QR code nodig
-
Oprotten met die codes!
-
Kunnen jullie in deze lockdown niet gewoon buiten gaan staan met een kraampje? Kun je nog oliebollen verkopen ook.
-
@daankaars_nl Het is altijd gezellig wanneer Frits om de hoek komt kijken
-
@frits-van-turenhout_nl Aangezien we allemaal corona moe zijn en geen gemiep willen, mag iedereen naar binnen om een drankje te doen (met oliebol)
Kunnen alle omzet gebruiken
-
is 'zelfpromo' hier ook welkom?
ach, ik doe t toch, verwijder het anders maar
hierbij een link naar de discord: OSM NL.
700 leden nu, leuk als er ook mensen van andere crews bij komen!
https://discord.gg/SfWuW76aPG -
@daankaars_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
is 'zelfpromo' hier ook welkom?
ach, ik doe t toch, verwijder het anders maar
hierbij een link naar de discord: OSM NL.
700 leden nu, leuk als er ook mensen van andere crews bij komen!
https://discord.gg/SfWuW76aPGVoorheen had @Christiano-Mengelaldo_NL daar altijd wel nog wat toepasselijke krachttermen voor over, maar het lijkt hier tegenwoordig gedoogd te worden.
Wat mij betreft trouwens prima dat je OSM-gerelateerde content promoot, zolang de twee platformen (forum en Discord) elkaar in activiteit versterken en de server ook zorgt voor meer betrokkenheid bij de OSM community.
-
Gelukkig nieuwjaar!
-
@furrax_nl Jij ook, Sjan. De beste wensen
-
Ik ben best laat maar, beste wensen
-
@underdogmanager_nl Het mag nog
Jij ook de beste wensen uiteraard -
@frits-van-turenhout_nl leuk dat je weer terug bent op OSM! Mistte je het toch?
-
@christiano-mengelaldo_nl 4jaar lang niet gemist en uit nieuwsgierigheid en op aanraden van enkele crewleden (dat contact is altijd gebleven) toch weer eens ingelogd. Totaal nieuwe layout van het spel maar dat wende vrij snel.
En ja.... dan zit je er zo weer in he
Hoe ging dat bij jou, ouwe strijder? -
@frits-van-turenhout_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@christiano-mengelaldo_nl 4jaar lang niet gemist en uit nieuwsgierigheid en op aanraden van enkele crewleden (dat contact is altijd gebleven) toch weer eens ingelogd. Totaal nieuwe layout van het spel maar dat wende vrij snel.
En ja.... dan zit je er zo weer in he
Hoe ging dat bij jou, ouwe strijder?Hiermee bedoel ik de overgang van oldskool naar nieuwe engine.