Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@rubber890_nl Prachtig! Echt werkelijk schitterend. Een lust voor het oog! Waren alle smileys maar zo...
-
@meneer-speksnijder_nl leuk om dit van jou te horen
-
@meneer-speksnijder_nl Al lekker aan het warmdraaien voor het ONK zie ik al
-
@meneer-speksnijder_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@rubber890_nl Prachtig! Echt werkelijk schitterend. Een lust voor het oog! Waren alle smileys maar zo...
Wtf besta jij ook nog
-
Nee. Zijn geest zit op het account.
-
@scheeftand_nl Ik ben verheugd om je mede te delen dat die uitspraak geheel wederzijds is.
-
@robbiebb_nl Het is maar wat je warmdraaien noemt. Ik werk meestal rond de simulaties, het is echt al meerdere keren voorgekomen dat ik m'n opstelling ben vergeten. Tot nu toe vaak wel mee weg gekomen in ieder geval.
-
@scheeftand_nl Ik ben verheugd om je mede te delen dat die uitspraak geheel wederzijds is.
Van mij weet je toch dat ik nog besta... op OSM heb ik het uiteraard dan over. En ik heb ook niet gezegd dat ik het jammer vind dat je nog bestaat ofzo, als je dat soms denkt. Maarre... bestaan al die mensen van JR eigenlijk ook nog? Avelgem? Joey Kikkert? Pompompompompompompompompompompompompompompompompompompompompompompompommop?
-
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Nee. Zijn geest zit op het account.
Oh.
-
@scheeftand_nl Die antwoord ga ik niet bevragen.
-
Leon, Emile en Joey zijn gestopt. Emile is al tijdje uit de crew. Enkel Robin, Dieter, Bart, Erwin en mezelf zijn de enige uit JR die nog actief zijn qua teams. Rest is gestopt.
-
@scheeftand_nl Die antwoord ga ik niet bevragen.
Waarom niet?
-
@furrax_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Leon, Emile en Joey zijn gestopt. Emile is al tijdje uit de crew. Enkel Robin, Dieter, Bart, Erwin en mezelf zijn de enige uit JR die nog actief zijn qua teams. Rest is gestopt.
Oh, jammer dat Joey gestopt is.
De rest kan ik niet van voornaam wat is hun managernaam
-
@scheeftand_nl Volgend onderwerp
-
@meneer-speksnijder_nl Wat een kutweer buiten zeg
-
@maricja_nl Het is zeker kut, weer.
-
@meneer-speksnijder_nl Je bent zelf kut.
-
Heerlijk dit weer. Alleen niet zo fijn als je op Sint-Maarten bent....
-
@glennevire_nl Het waait daar gewoon een beetje harder dan hier
-
@glennevire_nl Naja zitten is daar momenteel al een probleem volgens mij. Die mensen zijn al blij als ze kunnen drijven.