Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@rubber890_nl je weet zelf ook wel dat ik bedoelde meespelen aan dingen op osm ipv onzichtbaar bezig zijn
-
Ik zal de heren maar eens van een pintje voorzien. Van al dat ouwehoeren krijg je dorst.
-
@glennevire_nl Nou, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik onzichtbaar ben...
-
@meneer-speksnijder_nl jij niet nee idd. Rest wel. Nu lekker 4 dagen vrij Werk 32 uur in week maar heb zaterdag vrij
-
Valt er hier nog wat drinken te bestellen?
@maricja_NL Of is het cafe failliet? -
@putse-boys_nl Dit café raakt nooit failliet. Mocht het nodig zijn zal dit café met gemeentesteun overeind worden gehouden. :thumbsup_tone3:
-
@rubber890_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@putse-boys_nl Dit café raakt nooit failliet. Mocht het nodig zijn zal dit café met gemeentesteun overeind worden gehouden. :thumbsup_tone3:
Welnee joh, gewoon lekker 17,5M lenen bij Goldman Sachs
-
@putse-boys_nl Ben weer aanwezig hoor. Een metertje bier voor het lange wachten
Heb afgelopen weken geen sociaal leven gehad, alleen maar scriptie knallen.
Nu ingeleverd, dus alle druk van mn schouders af -
waar ging het over? hopelijk valt het in de smaak en krijg je een goede beoordeling .
-
@maricja_nl Ieder OSM'er heeft geen sociaal leven.
-
@maricja_nl Metertje bier smaakt goed... Heerlijk..
Wat voor scriptie heb je ingeleverd, nu enkel nog de scriptie verdedigen???
-
Drink een virtueel biertje
-
@christiano-mengelaldo_nl proost!!
-
Cheers!
-
@Glennevire_NL Niet haten, DTC bestaat zeer zeker nog, maar de activiteiten vinden zich vooral buiten OSM om plaats. Dank trouwens voor je lieve woorden wel over dat je zo tegen mij opkijkt.
-
Ook hoi @maricja_NL @Rubber890_NL @Pepcoachie_NL @Furrax_NL @Genious18_NL Goed jullie hier nog te zien!
-
Oh, en een kleine update over hoe het hier is anders? Ik word vader! We zijn over de helft, gisteren de babykamer geverfd, 't weekend meubels gekocht.. Nu al die andere zooi nog, kleertjes, lakentjes, kinderwagen, knuffels.. Maar leuke dingen! Hoe is het leven met alle voetballiefhebbers?
-
@nicolas-joy_nl Hij is al spoorloos.
-
@nicolas-joy_nl Gefeliciteerd!
-
@oioihillegom_nl Thnx!!
Het onderwerp: Het onderzoeken naar de integratie van een nieuw management informatie systeem en de behoefte van het management.
Weet niet of je dit een boeiend onderwerp vindt
Maar mn vooronderzoeken heb ik iig met een voldoende afgerond. Heb ik vandaag te horen gekregen.
Nu nog de feedback over de scriptie an sich afwachten