Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@L-R-van-kessel_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Frits-van-Turenhout_NL Wij hebben het gelukkig nog wel meegemaakt tov de nieuwe generatie.
Ja mooie jaren waren dat. Die sfeer is niet meer, helaas.
-
@Christiano-Mengelaldo_NL 241? Welke was dat?
JR had 33333. En de crewcomp met hetzelfde nummer ben ik kwijt geraakt. Vergeten te verlengen.
44477 was RSC
48023 was van Team al Capone mijn ex crew. Mijn 2de ooit.
Normaal ken ik er nog hoor. -
241 denk ik ons interne.
48091 extern.
173 van KL weet ik ook nog! -
LFS heeft overigens dit jaar de OSM Treble gepakt. Winnaars CC, CK en FMS.
Niet slecht voor deze ouwe bokken crew! -
@Christiano-Mengelaldo_NL Juist! Intern had je inderdaad ook een forumnummer! Die van Kanari klopt ja.
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Zeker mooi. Wij in JR na jaartje afwezigheid straks nog eens een duel doen net voor het nieuwe seizoen van de CC. Duels zijn we eigenlijk beu gespeeld vandaar de pauze. Spijtig dat spelen in de CC niks meer opbrengt.
-
@Furrax_NL doe mee aan LFS Cup kerel!
-
Bart & ik zullen hem gewoon winnen. Ik voel het!
-
@Furrax_NL net niet gelukt he haha
-
Ben gewoon geen goeie manager en als ik dat wel was ligt dat al een tijdje achter mij.
-
Sluiten een topjaar af bij LFS met 2 CC titels, de CK titel en de FMS titel. Op naar meer successen in 2024!
-
Tijd voor pensioen. 🫠
-
Nog niet
-
LFS heeft sinds lange tijd weer eens een nieuw lid toegevoegd! Kenny nogmaals welkom bij LFS!
-
Gaan de inactieve er niet uit of maakt dat geen verschil?
-
We hebben geen inactieven. Iedereen is actief in de groepsapp!
-
Na onze laatste CC overwinning zijn we nu officieel de beste crew van OSM met de meeste CC, CK en FMS titels!
-
Gefeliciteerd met de CC.
Zijn jullie in voor een duelletje binnenkort?
-
Zijn eigenlijk blij dat we ff rust hebben haha. Zien jullie bij CK wel weer!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL enorm knap, zo lang al zo sterk in al die competities als crew!