Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Lekker man, ik sluit aan bij de borrel!
-
@frits-van-turenhout_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Michel, Chris, hoe laat gaat de frituur aan op vrijdagmiddag?
Rene voor jou wanneer je maar wil!
-
Omstreeks 2006 leerde ik de crewwereld op OSM kennen en ik was meteen verkocht!
Vele mijlpalen volgden. Het beheerderschap bij mijn eerste crew Looking For Silverware en die crew samen uitbouwen tot al vele jaren een van de absolute topcrews van OSM. De mooie strijd met andere topcrews door de jaren heen zoals Kanarifuglene, TOSC, DSMA, Goodfellas, Imperium, OSU en al die andere crews. De successen in de CrewCup, CK en LFS Cup en natuurlijk de mooie ervaringen en WK winst met Team Oranje waar grote concurrenten teamgenoten werden. Het ouwehoeren op het forum en vooral in Cafe het Drankorgel. En natuurlijk ook de leuke periode die ik als lid van de Crewstaff heb doorgemaakt.Helaas heb ik steeds minder tijd voor OSM tegenwoordig, is het plezier na 16 jaar grotendeels weg, alles bereikt en de best gevulde prijzenkast van de crewwereld nu zo overvol dat er niets meer bij past en het tijd is geworden dat ik met een welverdiend pensioen ga!
Justin zal het stokje als beheerder van de crew overnemen met Maris als vice-beheerder!
Ik blijf een trots lid en supporter die vanaf de zijlijn LFS met interesse blijft volgen! -
@christiano-mengelaldo_nl ik kan er wel inkomen dat het na 16 jaar genoeg is geweest, geniet van je tijd en veel geluk in het verdere leven
-
@christiano-mengelaldo_nl gaan je missen. Zeer begrijpelijk dat je stopt. Veel plezier en succes met je leven verder
-
Na al die jaren is het je gegund!
-
@christiano-mengelaldo_nl Op een gegeven moment ben je er klaar mee inderdaad. Dat had ik ook. Dus dan zien we je over een tijdje wel weer verschijnen
Mooie herinneringen inderdaad al die strijd, vaak op of net over het randje haha. Heerlijk waar we ons toen druk over konden maken. Een grote OSM meneer stopt...heel jammer. Maar wel begrijpelijk. Als je af en toe een bitterbal regelt en een biertje komt tappen, zou dat mooi zijn. -
@christiano-mengelaldo_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
hap bij mijn eerste crew Looking For Silverware en die crew samen uitbouwen tot al vele jaren een van de absolute topcrews van OSM. De mooie strijd met andere topcrews door de jaren heen zoals Kanarifuglene, TOSC, DSMA, Goodfellas, Imperium, OSU en al die andere crews. De successen in de CrewCup, CK en LFS Cup en natuurlijk de mooie ervaringen en WK winst met Team Oranje waar grote concurrenten teamgenoten werden. Het ouwehoeren op het forum en vooral in Cafe het Drankorgel. En natuurlijk ook de leuke periode die ik als lid van de Crewstaff heb doorgemaakt.
Helaas heb ik steeds minder tijd voor OSM tegenwoordig, is het plezier na 16 jaar grotendeels weg, alles bereikt en de best gevulde prijzenkast van de crewwereld nu zo overvol dat er niets meer bij past en het tijd is geworden dat ik met een welverdiend pensioen ga!#OSMLegend
Volkomen begrijpelijk, eerlijk gezegd heb je dat nog 'lang' volgehouden.
Het voordeel met pensionado's is dat ze af en toe toch even komen kijken hoe het erbij staat en alles vergaat, dus hopelijk kom je af en toe nog even buurten
(Vroeger hadden we hier de beste smiley voor #flowers , helaas pakt die die niet meer)
Alsnog #flowers -
@frits-van-turenhout_nl Van bitterballen gesproken. In de plaatselijke frituur hebben ze hier bitterballen met kaas van Oud Amsterdam. 5 stuks voor iets meer dan €4. Heel erg lekker. Je zou de verpakking ook opeten.
-
@l-r-van-kessel_nl Lijkt alsof die bloemen nu verwelkt zijn...
-
na heel veeeeeel bieg.
doe mij ook hier een paag -
of is er hier geen carnaval?
-
Oh jazeker wel!
-
@christiano-mengelaldo_nl Heeeyy Chris weer terug, mooi man! Zie je wel dat je niet zonder kan En lekker uitgerust?
-
Maar weer de handschoen opgepakt!
-
-
-
@waterhoen19_nl Hoi Rens
-
Mooi om te zien dat jullie nog bestaan. Toch alweer 1,5 jaar geleden
-
Teveel ogen hier. 🧐