Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Bedankt.
-
Dus nu definitief RIP DTC
Maar goed dat LFS zo gegarandeerd een sterke crew blijft.
Succes hier jongens! -
Ja. LFS lijkt de enige topcrew die in leven blijft. De rest is amper actief.
-
@Sam-08_NL Qua forum tellen enkel de KL-topics en hier zijn ze nog niet gesignaleerd.
-
@vinnievuik_NL We zullen de crew zelf wel laten bestaan, voor als we er ooit weer zin in krijgen. Maar het spelen van bijvoorbeeld de volgende crewcup, moeten we maar eens goed gaan overwegen.
Het is ook niet voor niets dat we ons eigen café hier niet eens hebben aangevraagd...
-
SVON stijgt weer in de ranking dus, heujj
-
Zin in
Het moeilijkste is nog een goede smiley selecteren uit dat enorme aanbod
-
Vanavond even een flesje kraken om deze transfer te vieren
-
Na uren gezocht te hebben in dit akelige forum, (die overigens ontwikkeld is door programmeurs en designers met een houten been en de ontwikkelingsvaardigheden van een tuinhek) meld óók ik me hier.
Mooie overstap en goede kans om het actief managen door te zetten
-
Oh, en de smileys zijn ook waardeloos. Lijkt wel of ik terug in de tijd ben gegaan. Het forum van menig thuisontwikkeld 'huis-tuin-keuken' spelletje ziet er beter uit.
-
@Pepcoachie_NL Jowan heeft een houten been.
-
@Furrax_NL En een papegaai miss ook toevallig?
-
@maricja_NL Dat weet ik niet.
-
@Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Ja. LFS lijkt de enige topcrew die in leven blijft. De rest is amper actief.
Je vergeet Imperium vriend :). Wij zijn keihard op weg naar promotie in de CrewCup naar CL Veel plezier en succes hier bij LFS @Rubber890_NL @Pepcoachie_NL @Genious18_NL
-
@Glennevire_NL Lijkt me dat Sjan bedoelt op de "oude" generatie topcrews, dus een Kanarie, DSMA, LFS dus. Hij vergeet OSU voor het gemak wel even.
Met alle respect, maar zo'n palmares heeft Imperium natuurlijk nog lang niet, vandaar dat hij Imperium dan niet noemt. Al valt er natuurlijk te twisten over wat de definitie van een "topcrew" is.
-
Wow Rodney is het gewoon met me eens.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Glennevire_NL Lijkt me dat Sjan bedoelt op de "oude" generatie topcrews, dus een Kanarie, DSMA, LFS dus. Hij vergeet OSU voor het gemak wel even.
Met alle respect, maar zo'n palmares heeft Imperium natuurlijk nog lang niet, vandaar dat hij Imperium dan niet noemt. Al valt er natuurlijk te twisten over wat de definitie van een "topcrew" is.
Aah oke, de crews op enkele na die sinds 3.0 gestopt zijn. Die in 1.0 en 2.0 verruit beste waren, mee eens dan. Duidelijk
-
@Furrax_NL dat is uniek vgm
-
@Furrax_NL Ik zeg niet expliciet dat ik het met je eens ben, ik geef slechts aan hoe ik jou interpreteer. En ja, je kan betwisten wat nu precies een topcrew is. In mijn ogen kan een inactieve crew onmogelijk een topcrew zijn.