Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
LFS niet kapot te krijgen!
-
Iemand een zomers drankje?
-
Hey barman Chris, eindelijk weer aanwezig ? Doe maar een Limbo pils.
-
@rísingstar_nl Ex-leden krijgen enkel kraanwater.
-
@furrax_nl oh, dat is ook niet aardig. Wat een @&€%# café.
-
@christiano-mengelaldo_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Omstreeks 2006 leerde ik de crewwereld op OSM kennen en ik was meteen verkocht!
Vele mijlpalen volgden. Het beheerderschap bij mijn eerste crew Looking For Silverware en die crew samen uitbouwen tot al vele jaren een van de absolute topcrews van OSM. De mooie strijd met andere topcrews door de jaren heen zoals Kanarifuglene, TOSC, DSMA, Goodfellas, Imperium, OSU en al die andere crews. De successen in de CrewCup, CK en LFS Cup en natuurlijk de mooie ervaringen en WK winst met Team Oranje waar grote concurrenten teamgenoten werden. Het ouwehoeren op het forum en vooral in Cafe het Drankorgel. En natuurlijk ook de leuke periode die ik als lid van de Crewstaff heb doorgemaakt.Helaas heb ik steeds minder tijd voor OSM tegenwoordig, is het plezier na 16 jaar grotendeels weg, alles bereikt en de best gevulde prijzenkast van de crewwereld nu zo overvol dat er niets meer bij past en het tijd is geworden dat ik met een welverdiend pensioen ga!
Justin zal het stokje als beheerder van de crew overnemen met Maris als vice-beheerder!
Ik blijf een trots lid en supporter die vanaf de zijlijn LFS met interesse blijft volgen!Hey Chris,
We hebben mooie tijden meegemaakt op world.
we hebben met NL het WK gewonnen blijft natuurlijk een super prestatie met jou als bondscoach.
Ik heb altijd met veel plezier met je "gewerkt" maar bovenal ben je gewoon een hele goede gozer.Persoonlijk wil ik je daarom ook bedanken voor de mooie tijd op OSM, ik wens je veel succes in je leven en het ga je goed makker
Groetjes Dave
-
Hij is alweer terug hoor.
-
Nog wat LFS'ers op het forum?
-
Allemaal bij de AA.
-
Inactieve bende
-
Komen weer tot leven hoor, geen zorgen
Wij genieten gelukkig wel van ons leven in de zomer
-
Heb jij een leven Rein ?
-
@rísingstar_nl ja bizar he
-
@furrax_nl Past wel met alle speciaalbiertjes die de mannen consumeren
LFS staat voor Looking For Speciaalbiertjes tegenwoordig -
@maricja_nl Ik moet geloof ik nogsteeds mijn barkast tonen met biertjes.
-
@furrax_nl gooi die foto maar online!
-
@maricja_nl The Queen is still alive and kicking here!
-
@nicolas-joy_nl Hi lieve Nick!! Leuk jou weer eens hier te zien
-
@l-r-van-kessel_nl Maak ik morgen werk van. Hij staat wel niet vol maar daar heb ik een oude foto van.
-
Iemand een herfstbok?