Zelfgemaakte plaatjes
-
Ik kon het topic niet vinden en op het internationale forum krijg je 0 respons dus dan proberen we het hier maar weer!
Zijn er nog designers actief? Ik heb zelf na ruim een half jaar weer een keer de stoute schoenen aan gedaan en een shopje gemaakt
Tips? Comments?
En post hier ook je eigen werkjes!
-
tips comments?
-
@FC-Mats_NL Erg nice, iets minder zwart aan de linker- en recherkant zou hem nog vetter maken imo
-
Thanks, ga ff checken hoe dat eruit ziet
-
@FC-Mats_NL Background vind ik wel iets hebben, mooi dat je de zijkanten donker hebt gemaakt en de focus op het midden hebt gelegd. Blending van render kon opzich wel beter, vooral bij het hoofd vind ik hem net iets 'te geplakt' lijken. Lichtinval is opzich wel goed. Tekst vind ik echt vet, vooral bovenste gedeelte. Alleen tottenham hotspur had je andere font voor moeten pakken, nu te dicht op elkaar gezet. Je had eventueel logo van de spurs er in kunnen verwerken. Kleuren zijn goed gekozen. De buitenste lijnen had je weg kunnen laten, vind dat bovenin veel te licht ogen en onderin zie je hem haast niet. Al met al redelijk goede sig
-
Thanks bassie
-
vind ze allebei vuur neef
-
@Fluffys_NL Wat bedoel je met vuur? Vind je dat fikkie acht Nainggolan zo groot dat het over is geslagen op Walker?
-
Lang van weg geweest, maar ik heb sinds een jaar geleden weer eens iets gemaakt.
Heb eindelijk Photoshop kunnen downloaden Hier het resultaat: -
Jij blijft hier een grote baas in Bas!
-
Baas boven baas
-
Gepoogd weer een keer een Manip te maken in een ander formaatje
-
-
Ik vind de effecten op de speler beetje te statisch, je had wat meer met licht effecten kunnen doen dan alleen de smudge/clipping mask! Kleuren zijn daarentegen wel nice en de lichtinval is ook mooi! Had mss wel wat hoger geplaatst kunnen worden aan de contrasten op zijn gezicht te zien
-
Collab gedaan met een oud SG-er. Zijn erg tevreden!
-
En vandaag weer een signature gemaakt. Keer wat anders dan normaal
-
Allebeui zooo sick bas, vooral de blending van strootman aiaiai, ik vind het alleen in zijn gezicht te extreem en het wit is daar een beetje oranjig, verder 0 op of aanmerkingen
-
Dank je wel allebei!
-
Iemand nog bezig met plaatjes te maken?
Het is voor de crewpage.. zou iemand me kunnen PM'n?alvast bedankt!