The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Vjenne-Rulezz_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Het is zo wel iets meer kantoor-proof Even wennen, maar vind het wel oké zo eigenlijk. Groene buttons komen er ook een stuk beter uit.
Je blijft er wel wakker bij in ieder geval
Ik krijg de neiging om de muur te gaan witten, die ziet er zo grauw uit tegenover deze kleur :paintbrush:
-
@Sjinne_4_ever_NL Fout dus, zijn er nog 32.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Sjinne_4_ever_NL Fout dus, zijn er nog 32.
Flauw hoor haha:P
-
Als je graag wilt witten kun je bij mij wel komen helpen volgende week
-
Wat levert het op ? Voor een paar euro, maaltijd en reiskostenvergoeding sta ik wel op de stoep.
Nee joh, laatst hier ook een kamer gedaan. Ga ik niet meer aan beginnen dit jaar -.-
-
Als @RCJDR_NL165 dus het witten 3 weekjes uitstelt ga je dus wel helpen?
-
Zeker, goede voornemens hè Kan alleen zo zijn, dat net als goede voornemens, er niets van terecht komt haha
-
Zoals bij iedereen hahaha
-
Tja, ik kijk altijd vol bewondering naar al die nieuwe mensen bij de fitness. Als je dan 6 maanden later weer kijkt dan is er weinig tot niets van overgebleven haha
-
Goh een kop als een kanon van de afterparty van gisteren, nog iets leuks te doen dit weekend?
-
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Goh een kop als een kanon van de afterparty van gisteren, nog iets leuks te doen dit weekend?
Ga naar Praag vanavond vanaf Schiphol. Dinsdagavond terug vliegen. Jij :)?
-
@Glennevire_NL Chill veel plezier man!
Nou nee rustig weekend, beetje kerstzaakjes nog afronden. Sport kijken, sollicitatiegesprek voorbereiden van maandag & zorgverzekering definitief uitkiezen... best saai dus
-
Praag? Goede keuze, echt super relaxte stad!
Wat is je gezelschap?
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Speelde ook gewoon in de hoogste divisie he, echt ongelooflijk. Stel je voor dat dit met bijvoorbeeld FC Groningen gebeurt, echt een flinke shock (is natuurlijk bij elk vliegtuig ongeluk)
Ja fucked up inderdaad
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Praag? Goede keuze, echt super relaxte stad!
Wat is je gezelschap?
Thnx!! Mooi Mijn beste vriend
-
dit weekend maar eens ff chillen
-
Iedereen weer uitgechilled? Succes met wat je gaat doen de aankomende week
-
Zeg, weet iemand of je via Ziggo (met Horizon) Netflix nu "gratis" krijgt (niet alleen die maand)? Of moet je daar toch een apart maandelijks abbo voor afsluiten bij Netflix? Toen we hier Horizon kregen "zou" er dus gratis Netflix komen maar dat is er dus niet....
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Zeg, weet iemand of je via Ziggo (met Horizon) Netflix nu "gratis" krijgt (niet alleen die maand)? Of moet je daar toch een apart maandelijks abbo voor afsluiten bij Netflix? Toen we hier Horizon kregen "zou" er dus gratis Netflix komen maar dat is er dus niet....
Ik heb opgezocht Ruud. Maar kan nergens vinden dat gratis is met Horizon laat staan heel het abonnement
-
Ja ik ook, maarjah die grapjas van de klantenservice zei van wel.. daarom dat ik dit dus afvraag? Al diverse malen geprobeerd om daar weer doorheen te komen maar dat is onmogelijk...
-
Ach ja Ziggo zegt wel meer, helemaal die lui die werken bij een klantenservice waar dan ook, ze spreken elkaar tegen