The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Ik heb het net bekeken. Inderdaad knap 7 minunten de ene na de andere grap te maken. Inderdaad top.
-
Moet de volledige roast nog eens kijken, maar de stukjes die ik gezien hebben waren verrassend goed. Is eigenlijk al bekend wie er nog meer volgen?
-
'Er komt absoluut een tweede Nederlandse The Roast. Viacom Benelux gaat hiervan een jaarlijks terugkerend landelijk evenement maken. De volgende editie is in december 2017. Ik heb een heel kleine shortlist met kandidaten die Gordon kunnen opvolgen. Er is één persoon die ik heel graag wil uitnodigen, met hem of haar ga ik binnenkort in gesprek
-
Laat roasten maar over aan iDubbbzTV. Veel beter
-
@Glennevire_NL ik had het echt niet verwacht, dacht dat er veel lamme grappen zouden zijn. Maar pannekoek fileerde iedereen gewoon
-
@maricja_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Glennevire_NL ik had het echt niet verwacht, dacht dat er veel lamme grappen zouden zijn. Maar pannekoek fileerde iedereen gewoon
Helemaal mee eens Maricja. Heb gister heel de uitzending teruggezien. Vond Peter Pannekoek, Ernst Gailjard en Brabo Neger de grappigste. De andere waren leuk maar lang niet zo goed.
-
Braboneger ooit ingehuurd toen we op voetbal weekend waren. Geniale gast en kan ook nog goed balletje trappen.
Had gehoopt dat er nu ook al meer roasts zouden zijn, maar we moeten dus geduld hebben.
-
@RCJDR_NL165 said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Braboneger ooit ingehuurd toen we op voetbal weekend waren. Geniale gast en kan ook nog goed balletje trappen.
Had gehoopt dat er nu ook al meer roasts zouden zijn, maar we moeten dus geduld hebben.
Er is interview met Pannekoek in de Metro van gister. Hij is voor kwaliteit boven kwantiteit dus het liefst max 1x per jaar. Dat zou ik eigenlijk wel goed vinden. Maar CC kennende zullen er wel meer volgen in Nederland.... Gaillard over Tante Es/Jurgen Raymann dat stuk duurt in Suriname 2x zo kort omdat ze op de vraag wie is je moeder/wie is je vader op tweede vraag nooit een antwoord hebben >.<
-
Ik durf me geld erop in te zetten dat Patty Brard vrij snel aan de beurt komt, die mogen ze echt even afbranden. Maar dan met Youp van 't Hek en Hans Teeuwen erbij haha
-
goeiemorgen allemaal
hoe is het hier is het hier ook zo gezellig met ze alle
-
@badboy198512_NL altijd :slight_smile:
-
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@badboy198512_NL altijd :slight_smile:
Mooizo
Want ik ben ook altijd gezellig hahah -
Zo, ik heb genoeg gegeten voor de rest van dit jaar
-
@Sjinne_4_ever_NL me 2, alleen oudjaar nog ff
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Zo, ik heb genoeg gegeten voor de rest van dit jaar
Was het dan zoveel hahah
-
Voor het eerst van de plaat gegeten ipv gourmet, is goed bevallen en makkelijk weer schoon
-
Zoveel anders is dat toch ook weer niet
-
Op weg naar 2017, nog plannen voor oudjaarsdag/nacht?
Iedereen alvast een goed uiteinde gewenst, en een voorspoedig nieuwjaar. :champagne_glass: -
Plannen worden gewoon last-minute zowat gewijzigd... weet niet of ik ga. Zou eerst naar Maastricht gaan, nu gaan vrienden dus naar DenHaag... heb ik eigenlijk geen trek in. Plus me keel is heftig kapot, denk dat ik lekker bij de familie ga hangen.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Plannen worden gewoon last-minute zowat gewijzigd... weet niet of ik ga. Zou eerst naar Maastricht gaan, nu gaan vrienden dus naar DenHaag... heb ik eigenlijk geen trek in. Plus me keel is heftig kapot, denk dat ik lekker bij de familie ga hangen.
Waar in Den Haag willen ze het gaan vieren? Paard van Troje? Pip Den Haag? Beste wensen hé iedereen!! Op nog mooier 2017 dan 2016, wat een kut jaar objectief gezien