The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Zo, ik heb genoeg gegeten voor de rest van dit jaar
-
@Sjinne_4_ever_NL me 2, alleen oudjaar nog ff
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Zo, ik heb genoeg gegeten voor de rest van dit jaar
Was het dan zoveel hahah
-
Voor het eerst van de plaat gegeten ipv gourmet, is goed bevallen en makkelijk weer schoon
-
Zoveel anders is dat toch ook weer niet
-
Op weg naar 2017, nog plannen voor oudjaarsdag/nacht?
Iedereen alvast een goed uiteinde gewenst, en een voorspoedig nieuwjaar. :champagne_glass: -
Plannen worden gewoon last-minute zowat gewijzigd... weet niet of ik ga. Zou eerst naar Maastricht gaan, nu gaan vrienden dus naar DenHaag... heb ik eigenlijk geen trek in. Plus me keel is heftig kapot, denk dat ik lekker bij de familie ga hangen.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Plannen worden gewoon last-minute zowat gewijzigd... weet niet of ik ga. Zou eerst naar Maastricht gaan, nu gaan vrienden dus naar DenHaag... heb ik eigenlijk geen trek in. Plus me keel is heftig kapot, denk dat ik lekker bij de familie ga hangen.
Waar in Den Haag willen ze het gaan vieren? Paard van Troje? Pip Den Haag? Beste wensen hΓ© iedereen!! Op nog mooier 2017 dan 2016, wat een kut jaar objectief gezien
-
Fijne jaarwisseling vrienden en als je met vuurwerk aan de slag gaat, doe het verstandig :champagne_glass:
-
@Glennevire_NL Geen idee, is weer zo'n k*t idee terwijl er al een plan lag.. maarjah Ik blijf dan maar lekker thuis
Beste wensen alvast, een fijne jaarwisseling hè!
-
Haha, was n misverstand. Zijn nog om kwart voor 12 naar Maastricht gegaan. Damn, vergeten mijn partyplugs mee te nemen, me oren zijn weer kanonnen aan het piepen Nachtje doorgehouden, lekker om 08:00 thuis, en toen auto ophalen in maastricht en direct door gaan verrassen bij familie
Gelukkig nieuwjaar mensen!
-
Hahhaa oke
Dankjewel Ruud!! JIj ook gelukkig nieuwjaar en alle anderen hier
@Sjinne_4_ever_NL -
De beste wensen voor alle bezoekers van ons cafe
-
Gelukkig nieuwjaar iedereen
-
Heerlijk, zo'n dagje uitslapen & niets doen. Woensdag pas werken
-
Dat is wel lekker ja, hier al weer 2 dagen aan het werk inmiddels. Donderdag en vrijdag wel vrij
-
Hoe is het gegaan vandaag Ruud
-
Prima hè. Twee daagjes om, het is nu een rustige periode dus ik kan geleidelijk ingewerkt worden. Morgen wel de late dienst, kijken of die anders is. Sta nu om 5:35 naast me bedje, morgen dus wel eens uitslapen
Weinig tijd gehad, veel geregel geweest, om hier te komen.
-
Ik hoop dat het is wat je zoekt, je hebt in ieder geval veel tijd erin gestoken, dus dat mag beloond worden, succes :slight_smile:
-
Ik moet me eerst opwerken, dus voordat ik daar ben zijn we weer een jaartje verder