The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Dit bestaat gewoon nog, ongelofelijk
Nostalgie - was ik nog maar 14 en zat ik te msn'en met de crewleden. Wat een tijd haha
-
Hoe is het? @Sjinne_4_ever_NL
-
Ja hoe is het Ruudje, we hebben een mooie tijd gehad met TOT en veel bereikt ook qua CC zelfs de CL mogen halen, jammer dat alles kapot is gegaan sinds 3.0
-
Ja goed hรจ! Druk met werk, binnenkort citytrip inplannen, beetje daten,, leven gaat z'n gangetje
Haha ja maar nog veel verder daarvoor, bij het ontstaan van TOT! Oh man heerlijk destijds
En hier ook nog alles goed? Vrij dood volgens mij hรจ
-
@sjinne_4_ever_nl Ach ja we gebruiken allemaal whatsapp en dergelijke tegenwoordig het forum alleen nog voor toernooi zaken en dergelijke.
Maar nog niet aan de vrouw Ruud? Veel plezier met je citytrip. En hoe is het nu qua gezondheid? Werkt alles weer een beetje naar behoren?
En TOT was mooi en het bestaat nog steeds op de achtergrond das ook weer mooi toch? Het kan altijd weer iets worden, alleen kost veel tijd en energie, er zijn zoveel crews gekomen vandaag de dag. -
Hoi Ruud. Binnen 2 weken heb je weer een actief TOT.
-
@peter-osm-master_NL Nope nog niks serieus. Achjah, eerst huisje zien te fixen Tering wat een gedoe is dat.
Appartementen gaan bekijken maar dat is allemaal niet alleen te betalen waar ik het in zoek. Verder gaat het goed hoor. Gezondheid is stuk verbeterd gelukkig@Furrax_NL Nee dit is over voor mij. Gewoon niet meer zoals het was en ik zie me hier niet tijd insteken
-
@sjinne_4_ever_nl Huisjes zijn altijd een gedoe met die woningbouw verenigingen maar het gaat vast goed komen met jou. Mooi dat je gezondheid vooruit is gegaan dat scheelt ook heel veel Veel succes met het vinden van een huisje ruud
-
Tijden veranderen Ruud. Leuk dat je wel af en toe nog eens langskomt. Succes!
-
Ja nieuwsgierig of nog een van de oude TOT leden iets laat weten, Maar dat is helaas niet zo
Tijden zijn veranderd, OSM heeft geen prio meer haha
-
@sjinne_4_ever_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ja nieuwsgierig of nog een van de oude TOT leden iets laat weten, Maar dat is helaas niet zo
Tijden zijn veranderd, OSM heeft geen prio meer haha
Dank u
-
@sjinne_4_ever_nl Naja u roept en wij komen
-
@kingfvp_nl Hรฉรฉ kerel! En alles goed? Dat is lang geleden Ferry!
-
Ferry Bouman!!!!!
-
Hoi hoi,
Mocht hier interesse zijn in een OSM Tour de France Scorito, via onderstaande link kun je meedoen en vind je eventuele hulp/uitleg om je aan te melden en hoe te spelen
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/44155/scorito-osm-tour-poule-2019
Groetjes,
Jelle / GG -
@sjinne_4_ever_nl Ey man! Ja gaat lekker. Met jou?
Leven gaat snel man. Dochter word bijna 2. Volgend jaar ga ik trouwen.
Het ouwe tijger leven. -
Ai ai trouwen...
-
@furrax_nl Jupp... Echte huize leven.. PS4 onder de stof.. Biertje minder.. En overal speelgoed in t huis.
-
Ja. Die PS4 draait ook weinig hier. In ieder geval: je bent goed bezig!
-
@kingfvp_nl Verdomme hey goed bezig, gaat die het huwelijksbootje in .
Het leven gaat ook bizar snel, beter genieten we zo nu en dan even. Soms sta je niet stil hoeveel tijd en energie je steekt in werk. En dan denk ik van.. is dit waar ik de rest van m'n leven zoveel tijd in ga steken??