The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@sirclitjeslikker_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ik mis het oude spel wel
Dat zeker!
@Furrax_NL Tja zo zie je. Zijn er wel genoeg die jaren dagelijks wat tijd eraan spendeerde. Zegt genoeg helaas.
Maar ik heb wel een klein ideetje, misschien dat er iets komt
-
@sjinne_4_ever_nl Vertel?
-
Een klein forumspelletje, om eens mee te starten. Ook voor mijn eigen motivatie hehe
-
WOLVENSPEL!! Dat is toch niet veel werk
-
Niks wolven... kamelenspel
-
Ik speel liever ik zie ik zie wat jij niet ziet
-
Dames & heren,
Het einde van TOT is er. Na meer dan 12 jaar is het klaar. Ik kan het niet in m'n eentje opbrengen om een crew weer opnieuw op te starten. Ik had gehoopt dan anderen dat wel zou lukken. Deze crew eindigt met mijn account als enig lid, enkele oud leden zijn uitgenodigd. Tot die tijd is het wel symbolisch dat ik er alleen in zit. Deze hele tijd vond ik geweldig, met zoveel verschillende "versies/generaties" van TOT door gebracht. Als beheerder vond ik het leuk om de boel te runnen, alleen... ook ik heb minder tijd (en vooral nu animo).
Zonder TOT geen OSM, dat is ons motto. Vele denken dat het slaat op dat er geen OSM zou zijn zonder TOT. Het is anders, namelijk: het motto van de leden. Zonder de crew TOT is er geen OSM voor ons. Puur en alleen omdat TOT hun OSM ervaring maakte. Net als veel oudgediende die inmiddels ook al zijn gestopt, alleen dan voor hun eigen crew. Dát is wat GB had moeten inzien, de potentie van crews kan OSM maken.
Voor mij dé crew van OSM. The OSM Tigers, opgericht 15-2-2006
Mzls
-
Jammer Ruud. Het feit dat sommige crews genoodzaakt zijn om te stoppen is puur de schuld van OSM 3.0... Ik had je graag geholpen om TOT opnieuw weer op te bouwen maar het lukt mij zelfs niet meer met Just Relax. Ook deze crew loopt op zijn laatste wieltjes. Heb er ook geen zin meer in. Het stopt ooit. Ook die tijd is aangebroken bij Just Relax. Bedankt Ruud, toffe gozer ben je en iemand die zijn mening altijd gaf bij nieuwe slechte updates.
-
Trouwens je had dit gerust op de openbare fora mogen gooien hoor.
-
Haha, ja dat zijn heel wat meningen geweest Tja, aan alles komt een einde. Ik heb in die jaren altijd positieve reacties gehad van mensen die stopten. Die je nog even een berichtje sturen en zeggen hoe leuk de tijd was.. dat zegt voor mij dat crews toch belangrijker zijn dan het spelletje op zich.
Ook mensen die onbekend waren met crews, die nu weten wat het is. Hoe minder crews, hoe minder van deze mensen aangetrokken worden. Crews zoals dit zal uitsterven. Het wordt dat nieuwe formatje van Battlen. Ik zie daar niks in, dus ook al zou ik doorstarten.. ik sta er niet achter in welke vorm Crews wordt gerund.
-
Ikzelf heb ook geen zin in die battles. Nu is de CC tijdelijk stop gezet door de crewstaff. Nu organiseren enkele OSM'ers het maar. Vind ik ook zonde dat OSM alles kopieert van OFM.
-
@furrax_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ikzelf heb ook geen zin in die battles. Nu is de CC tijdelijk stop gezet door de crewstaff. Nu organiseren enkele OSM'ers het maar. Vind ik ook zonde dat OSM alles kopieert van OFM.
Alles gaat om de euros helaas. Maar gelukkig hebben we managers die wel aan het spel denken en battles en crewcup willen organiseren!
-
@de-boterbloemen_nl Allemaal mooi maar OSM moet de CC organiseren en niet wij.
-
@appiel_nl Leef jij ook nog?
@Sjinne_4_ever_NL Bijzonder jammer van TOT, maar is begrijpelijk. Heel erg zonde dat alle "updates" dit tot gevolg hebben.
-
@maricja_nl ik ben hier puur om soms met jou te praten, maar jij bent hier ook verdacht weinig
-
@furrax_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Is Ruud nogsteeds spoorloos? Misschien is die wel opgegeten door een tijger?
Glennevire_NL 20 Jan 2018, 10:36
@furrax_nl of jij hebt hem ontvoerd!Met zijn kont omhoog in Molenbeek
-
Hey Appie.
-
Jammer om te zien dat TOT stopt als actieve crew.
Ik zelf heb nog een poosje in TOT gezeten. Het was mijn eerste crew en het heeft mij de crew wereld laten zien. Onder de hoede van Ruud is mijn plezier en interesse in het spelletje flink de lucht in geschoten. Ik ging fanatiek spelen en deed er alles aan om beter te worden. Dit is mij zeker gelukt dankzij TOT.
Helaas ging het achteruit met de activiteit op het interne forum en ook sommige leden kwamen minder vaak online. Hierdoor heb ik de overstap gemaakt naar een andere crew en met mij een aantal andere.@Sjinne_4_ever_NL Je bent een top gozer Ruud en ik wil je bedanken voor de leuke tijd. Hopelijk komt er een tijd dat osm verbeterd en je weer motivatie krijgt om te gaan spelen. En wie weet komt TOT dan weer terug en sterker dan voorheen!