Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • Large Pack 9,99€

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    492 Views

    @RM1CR7_NL

    Soms kan het even duren voordat de Bosscoins daadwerkelijk worden toegevoegd. Mocht je ze nog steeds niet hebben ontvangen dan kan je een mail sturen naar payments@osm.nl. Daar kunnen ze je verder helpen.

  • Ranking

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    559 Views

    @FC-Mats_NL

    Is inderdaad een bug. Door de grote update aan de crews waar Gamebasics mee bezig is zal dit waarschijnlijk geen prioriteit hebben om gefixt te worden.

  • Wrong points

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    610 Views

    Fijn dat je zelf er achter bent gekomen dat het een beker wedstrijd is.

  • Geen voorbereidingsdagen?

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    974 Views

    @Pelzeri_NL
    Dit is een weergavefout bij de timer van de webversie. De timer telt af naar de volgende ronde in de voorbereidingsfase in plaats van naar de volgende wedstrijd. Je zit momenteel gewoon in de tweede voorbereidingsdag van je competitie, dus er is helemaal niets aan de hand.

  • Ik kan mijn Crewforum niet op.

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    474 Views

    Zal em doorgeven zodat je handmatig toegang krijgt. 👍

  • 1-aprilgrap

    Locked
    3
    3 Votes
    3 Posts
    558 Views

    @Furrax_NL

    De grap was dat er geen grap was. Grappig hè.

  • hij zegt alleen maar oeps wordt er gek van

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    497 Views

    Geen bericht meer.

  • Vakantie Modus weg wat nu?

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    799 Views

    @Triple-444_NL

    Dan kan je het beste even overleggen met de Event Manager, Robbie ( @Robbiebb_NL ), om een vervanger voor je te regelen in de crewcup. Dus jij eruit en een crewgenoot erin.

    Dit staat er volgens de regels:

    "In beginsel eindigt elke crew de competitie met dezelfde managers als waar ze mee gestart zijn. Een crew mag besluiten om een manager te vervangen als daar een gegronde reden voor is. Hier staat wel een puntenstraf tegenover (zie onderdeel “straffen”)"

    Dit lijkt mij in ieder geval een gegronde reden voor het wisselen van een manager in de CC.

  • Simulatie na verzetten klok

    Locked
    12
    0 Votes
    12 Posts
    2k Views

    Kan wel dicht deze.

  • Stadion direct verbouwen.

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    1k Views

    @brammetjepizza_NL
    Dit kan wel nog steeds, maar dit hangt af van de instellingen van je competitie. Ik zie dat in jouw competitie het compenseren van de clubkas en het direct afronden van timers staat uitgeschakeld. Hierdoor kan je in deze competitie dus niet direct versneld je stadion uitbouwen.

  • Percentages bij tactiek

    Locked
    3
    1 Votes
    3 Posts
    713 Views

    @vinnievuik_NL

    Dit zal meer aan Internet Explorer liggen. Op Chrome en Edge ziet het er allemaal normaal uit. Ik verwacht dat je via Firefox ook de goede weergave krijgt.

    Valt niet veel meer aan te doen dan een andere browser gebruiken.

  • What is the best tactic for 4-5-1 helppp

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    730 Views

    @UgurTelliBora

    You're at the wrong part of the forum. This is the Dutch forum. You can ask your questions related to tactics at OSM: The Game ➡ Tactics Requests

  • 0 Votes
    2 Posts
    462 Views

    @KillerMella_NL

    Dan wachten we nog even af tot woensdag. Indien je dan nog geen Bosscoins hebt ontvangen mag je dat doorgeven.

  • Power Ranger Reclame

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    582 Views

    @Jordy-van-Oel_NL Ze zijn trouwens bezig om deze advertentie aan te passen, zal in de toekomst niet meer mogelijk moeten zijn dat dergelijke advertenties de speelbaarheid van OSM verpesten. 😉

  • Resolutie app verkeerd

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    954 Views

    @vinnievuik_NL said in Resolutie app verkeerd:

    @Jip-Huijs_NL
    Nee, ik heb de meest recente versie van Android (6.0.1) en de OSM app (3.2.13.1).

    Oké, thanks, ga ik hem reporten! :thumbsup_tone2:

  • Competitie start niet

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    690 Views

    @Michelin04_NL

    @Jordy-van-Oel_NL said in Competitie start niet:

    Dit komt waarschijnlijk omdat je nog in de voorbereidingsdagen zit. OSM telt helaas steeds opnieuw af alsof er een wedstrijd is terwijl die er niet is.

    Inderdaad, helaas is dit op dit moment een weergavefout die binnenkort gefixt wordt. Als je onder het timerknopje (bovenin de balk) kijkt staat loopt de tijd wel goed af.:thumbsup_tone2:

  • Lego Reclame

    Locked
    10
    0 Votes
    10 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer. Mocht iemand nog steeds deze Lego reclame in beeld krijgen dan graag een screenshot van in ieder geval de reclame. Daarnaast mag een screenshot van de foutmelding ook.

  • Update OSM 3.0

    Locked
    25
    0 Votes
    25 Posts
    5k Views

    Deze kan wel dicht.

  • Competitie begint niet

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    538 Views

    Geen reactie verder dus geen problemen meer lijkt mij.

  • Statistieken

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer.