Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • Managerpunten

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    782 Views

    @Lowieke-van-Gaaal_NL

    Het is inderdaad normaal dat je met een nederlaag wat managerpunten kwijtraakt als je ook nog eens zakt op de ranglijst. En al helemaal als je daarmee ook nog onder je doelstelling komt. Wanneer je eenmaal weer de eerste plek in handen hebt zal je zien dat je weer behoorlijk wat meer managerpunten zult hebben.

    @Vertrigo_NL Thanks :thumbsup_tone1:

  • 0 Votes
    2 Posts
    457 Views

    Is goed, doen we.

  • level uitbreiding stadion.

    Locked Moved
    3
    0 Votes
    3 Posts
    3k Views

    Verplaatst van OSM: Het Spel naar Hulp

    Thanks Bjorn :thumbsup_tone1:

  • Geen ranking op de app

    Locked
    1
    0 Votes
    1 Posts
    361 Views
    No one has replied
  • Wedstrijd bezig..

    Locked
    11
    0 Votes
    11 Posts
    10k Views

    @Centex_NL Ik zie dat de wedstrijd van Ajax op je S1 is gespeeld! Daarmee lijkt het probleem opgelost te zijn. Daarom sluit ik bij deze ook dit topic.

  • [PC] Bug in de competitie

    Locked
    4
    1 Votes
    4 Posts
    1k Views

    @afcahaakie_NL26
    Het is inderdaad niet duidelijk aangegeven, maar aangezien competities normaliter alleen in de avond worden gesimuleerd, kon je er in principe vanuit gaan dat de simulatie werd uitgesteld naar de volgende (simulatie)ronde.

    Aangezien je competitie de afgelopen dagen gewoon normaal is gesimuleerd, zal ik dit topic gaan sluiten. Mocht je in het vervolg nog problemen hebben dan kun je opnieuw een topic aanmaken.

  • 0 Votes
    2 Posts
    435 Views

    Dit is helaas nog niet mogelijk!

  • hulp osm-moderator instellingen

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    1k Views

    Thanks Jip

  • 0 Votes
    18 Posts
    2k Views

    @Redolinu_NL said in "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." (2e keer):

    Het probleem is opgelost, ik kan weer inloggen. Heel erg bedankt! 🙂

    Mooi 🙂

  • Waarom verkoop ik geen spelers?

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    4k Views

    @Richards-Dreamteam_NL

    Hoe hoger het bedrag waarvoor de spelers op de transferlijst staan, hoe kleiner de kans is dat de spelers verkocht worden. Met een beetje pech staan ze er minstens een week op voordat ze verkocht worden. Hier moet je dus een beetje geluk in hebben.

  • Geen verkopen meer na nr. 1 in stand

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    425 Views

    @Mighty-Stev_NL

    Nee hoor. Soms heb je net even pech dat het wat langer duurt voordat je spelers verkocht worden. Ik zie dat je er nu 2 op de transferlijst hebt staan die al een aardig hoge transferwaarde hebben. Deze zal je er waarschijnlijk voor 2,5 keer de waarde op hebben staan. Hoe hoger het bedrag is waarvoor je spelers op de transferlijst hebt staan, hoe kleiner de kans wordt dat ze verkocht worden. Hierdoor kan het soms dagen duren voordat je ze eindelijk weet te verkopen.

  • Eeuwige 13e

    Locked
    5
    1 Votes
    5 Posts
    744 Views

    Oej, dit is wel een heel wazige bug inderdaad. Ga hem aankaarten.:thumbsup_tone2:

  • Moderator is OSM en kickt niemand

    Locked
    6
    0 Votes
    6 Posts
    1k Views

    Er kunnen alleen inactieve managers gekickt worden als de competitie daadwerkelijk een moderator heeft. En dan kan dat alleen door die betreffende moderator gedaan worden. Bij competitie waarbij OSM als moderator wordt aangegeven is er dus in feite geen moderator en kan er dus ook geen inactieve managers gekickt worden.

    @Vinçentó-Beçker_NL moderatorschap overnemen is helaas niet meer mogelijk in deze versie van OSM.

  • 0 Votes
    5 Posts
    664 Views

    @obaidah_NL

    Er is een limiet op het aantal Bosscoins dat je kan krijgen voor het bekijken van video's. Wanneer je dat limiet hebt bereikt krijg je er geen Bosscoins meer voor.

    Voor de acties zoals het downloaden van een app of het invullen van een enquête kan het tot 7 dagen duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd. Wanneer je na die 7 dagen geen Bosscoins hebt ontvangen kan je contact op nemen met het bedrijf dat de acties in beheer heeft. In jou geval is dat Tapjoy. Als je via de app op het rechter mannetje tikt kan je rechts onderaan op "Ontbreekt er Bosscoins?" tikken. Daar kan je aangeven om welke actie het gaat, een omschrijving van het probleem geven en je e-mailadres invullen. De support afdeling van Tapjoy zal je dan verder helpen.

  • Negatieve likes

    2
    0 Votes
    2 Posts
    503 Views

    @De-Boterbloemen_NL

    Ruuds topic ging over wie hem dislikes gaf. Dat was jij en had je ook toegegeven. Het ging er niet over dat er een oplossing moet komen voor dit probleem. Daarom gooide ik dat topic dicht.

    Nou wat betreft jouw vraag. Er zou nagevraagd gaan worden bij de overige Senior Staff leden op OSM hoe zij op dit moment over het like/dislike systeem denken.

    Persoonlijk heb ik intern al meerdere keren aangegeven dat wat mij betreft dit systeem verwijderd mag worden. Misschien gaat dat gebeuren. Misschien niet. Dat is op dit moment afwachten.

  • zomertijd

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    543 Views

    @Jarno-Polfliet_NL

    Gaat niet gebeuren. Om problemen met het switchen van zomer- en wintertijd te voorkomen blijven de servers vanaf 20:00 tot 22:00 uur gesimuleerd worden gedurende de zomertijd. Wanneer de wintertijd weer in gaat zullen de servers weer van 19:00 uur tot 21:00 simuleren.

  • Negatieve likes effect

    Locked
    17
    1 Votes
    17 Posts
    2k Views

    Nu dit verder allemaal duidelijk is, kan deze wel dicht.

  • Bug??

    2
    0 Votes
    2 Posts
    475 Views

    je hebt een beker wedstrijd gespeeld en die tellen niet mee in de ranking

  • Zomeruur

    Locked
    2
    -1 Votes
    2 Posts
    566 Views

    Zomertijd 2017: 26 maart

  • Large Pack 9,99€

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    492 Views

    @RM1CR7_NL

    Soms kan het even duren voordat de Bosscoins daadwerkelijk worden toegevoegd. Mocht je ze nog steeds niet hebben ontvangen dan kan je een mail sturen naar payments@osm.nl. Daar kunnen ze je verder helpen.