eigen competitie starten
-
hoi,
hoe kan ik mijn eigen competitie aanmaken ik wil dat met mijn clublot 2 doen, maar ik zie nergens maak u eigen competitie aan?
ben nu terug begonnen met osm en er is echt veel veranderd in het spel dan toen.mvg
-
@Reis38_NL Door in clubslot 2 te gaan, de competitie uitkiezen die je zou willen doen.
In het team keuze menu staat er dan een optie "Maak eigen competitie aan", die is het laatste in het teamkeuze menu.Hopelijk kan je er mee verder!
MVG,
Frituurpannekes
-
Zie de reactie van Frituurpannekes. Zorg er overigens wel voor dat je genoeg Bosscoins hebt om de competitie aan te kunnen maken. Rechtsboven in je scherm zie je een geel met blauw diamantje. Dit zijn de Bosscoins. Als je geen of niet voldoende Bosscoins hebt kan je ook geen eigen competitie aanmaken.
Als je op het Bosscoins icoontje klikt kom je bij de store uit. Hier kan je Bosscoins kopen. Als alternatief kan je via de Businessclub pagina gratis Bosscoins krijgen door middel van het downloaden van apps of het invullen van enquêtes. Zie http://www.onlinesoccermanager.nl/BusinessClub. Klik op een mannetje en je ziet alle aanbiedingen.
-
@Frituurpannekes_NL
Bedankt ik zie het thankss -
Hopelijk is het gelukt met de informatie van hierboven. Meer kunnen we je niet bieden qua informatie. Succes met je OSM carrière.